Çarşamba, Eylül 07, 2011

Pisi-kopat mıyım ? Belki...

Bu arada başlıklarımın soru cevap olarak hazırlanması tamamen kurgu tamamen manyaklık, çok düşünülmüş bişey de değil hani.
Konumuza gelecek olursak gittikçe daha fazla yayın yapmaya başlar oldum.
Az önce dolaba kilitlenen laptop derin bi nefes alıp kardeşin kucağına düştü. Fakat umut durmaz, modemi resetledi. Modem resetlenince wifi şifresi sıfırlandı. Wifi şifresi sıfırlanınca kardeş çıldırdı. Kardeş çıldırınca annem de sinirden küplere bindi. Böyle olmasının sebebi 2 gün önce olanlar.
Bunu size ödetcem dedi genç adam. Hepsini burnunuzdan fitil fitil getircem. Dünün kızgınlığını üzerinden atamadı elbet. 20 yaşında genç bi adam akrabası tarafından hatta çok sevdiği dayısı tarafından azarlanmıştı.
Odasında duran adsl modemin fişini taktı , odasının kapısını kilitledi. Böyle olunca da wifi şifresi değiştikten sonra bizimkiler çıldırdı.
Belki intikam alıyordum, belki de alamıyordum. Yine tehditlere devam etti annem, dayını arıcam bu kez suratını dağıtacak şeklinde tehditler savuruyordu. Doktorumun dediği geldi aklıma "evdeki sorunlar çözülmeden rahatlatamıcaz seni" evet çok haklıydı doktor. Evdeki sorunlar ve kafamdaki diğerleri. Tehdit savruldu ardından benim tehdidim savunma mekanizmasının etkisiyle fırladı dudaklarımın arasından.
Dayımı ararsan bana bi tokat atar ama sonrasında pişman olacaksın, dedim. Pişman olacağın bişey yapma! dedim. Sesimi yükselttim, muhtemelen komşular kulak kabartmıştır. Yarın sabaha malzeme çıktı, sevgili dedikoducu komşularım hepinizin amına koyayım.
Ve son olarak dayımın 2. defa gelmesi büyük bir felaketi hazırlayacaktı belki de ;
Kafamda bütün planı hazırlamıştım ama müzik lazım sadece biraz müzik...

7 yorum:

Pembe Kereste dedi ki...

wifi şifresini değişmek hiç aklıma gelmemişti bunu bende deniycem. Saol dostum ;)

Feli Jo dedi ki...

Off! Bu durumdan ben bile stres oldum! Cidden evdeki bu durumlar düzelmeli :( İyi ettin modemi resetlemekle oh :D

Adsız dedi ki...

abi ergen intikam peşinde vuuuu!

şaka bi yana, bu kadar germe ortalığı bak olan sana oluyor. Tamam 20 yaşındasın azar yemen hiç hoş değil ama bu yaptıklarında çözüm değil ki abicim. Yine kavga gürültü olcak. Yine senin canın sıkılcak. Yazık değil mi canına?

Valla kıyamadığımdan diyorum bak

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ben kaybetmiştim sadece umutu yaa burdaymış :))

mefisto dedi ki...

şifre sıfırlamak ha? hainsin! :D

Anci dedi ki...

ayy birden aklıma sinirlenince yaptığım bi delilik geldi
ablamın en sevdiği giysileri kesmiştim:S
sonra babam beni psikolaga götürdü.inanabiliyo musun:(
çok utanıyorum.
"wifi şifresini değişmek"dur bağalım onuda yaparıss (ahahaha)

Adsız dedi ki...

Pembe kereste , faydalı olabildiysem ne mutlu :)

Feli, şu an durumlar düzelmeye yelteniyor anlatacam onu da :)

polly, kardeş ergen her şey yoluna girmek üzere. :)

loveme, neden kaybettin beni? ama buldun :) çok sevindim gördüğüme.

mefisto, ben dev bir kediyim :D

anci, elbise kesmek, off off feci yapma bi daha! :) wifi şifresini sıfırlamak güzel fikir bence de :) ama bişey kesmiyoruz.