Perşembe, Eylül 15, 2011

Paranoyak Kriptonlu Bildiriyor!

Birazdan ya da 1-2 saat sonra evden çıkmam gerekecek. Çıkıp gittikten sonra iyi şeyler olması için elimden geleni yapmış olacağım ya da yepyeni bi başlangıç için. Çıkıp gittikten sonra geri döneceğim tabii.
Doktor var bugün.
Dershane yardımı alacağım için şanslıyım. İnşallah olur.
Bugün pek bişey yapmasam da hayatımda bi kaç şeyi değiştireceğine eminim ve bu arada eğer bu yardım gerçekleşirse-gerçekleşmese de sizinle görüşmeye ara vermem gerekecek. Çok ara vermem sanırım ama mecburum buna. Mecbur bırakmam lazım kendimi en azından.
Şunun şurasında 1 yılım var, varsın sevdiklerimden uzak kalıyım, varsın düşüncelerimi paylaştığım insanlardan uzak kalıyım. Şunu çok iyi biliyorum ki burdaki sevenlerim de kararımı haklı bulacaktır.
Öyle işte. Gidiyor muyum şimdi -sanmıyorum.
Kendimle çelişiyorum.
Ara vermeye mecbur bırakmam lazım kendimi sanırım. Hiçbir şey bilmiyorum. Hiçbir konuda hiçbir şeyden emin değilim.
Bu yılın sonunda Turizm Rehberi olabilirim, sanırım. Bakın bu da kesin değil. Öyle işte.

11 yorum:

Elif Ayvaz dedi ki...

Bir yıl sık dişini, ne olacak. O kadar da zor bir şey değil.
Hem rehberlik güzel meslek.
Ben de turizm rehberliği okuyorum. Öhömmmm.... :D

Adsız dedi ki...

Rehberlik güzel meslek evet ama pişmanlık güzel meslek değil.
Yabancı dil sınavına girseydim bu yıl kaydımı yapmış olacaktım. :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Ben eşit ağırlıktan yerleştim bölümüme. Ama benimki seyahat işletmeciliği ve turizm rehberliği. bu yıl ayrılacak diyorlardı. ayrılmış olabilir yani.

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Elif, bakalım hayırlısı olsun diyorum ama ne olacağını da kestiremiyorum.

yamesin dedi ki...

1 yil:) hemen gecer..ve basarabilirsin:) Umarim istedigin gerceklesir:*

Adsız dedi ki...

Sağol Rory'm inşallah bu 1 yılı da atlattım mı, süper olacak her şey süper ! :D

:* :* :* :* -bu smiley süpermiş :D

Feli Jo dedi ki...

Ayy :( seni özliyciiz! :(

Ama sonuç olarak senin de mutlu haberlerini buradan göreceğime inandığımdan, seni beklerim :) ahaha asker sevgilisi tribi yaptım sana bak!

Umarım her şey süper gider ve sömestr gibi zamanlarda gelir yine bize ne yaptığını haber verir, kriptondan bildirirsin :p

Adsız dedi ki...

Haftasonlarım var Feli! :)
Tatilimi kimselere yar etmem, ben sanırım abartılı yazmışım.
Kendime vakit ayırcam biraz, kafamı toparlamak istediğimde ya da kafamdaki çöplüğü dağıtmak istediğimde yine buralardayım.
Sadece buralar daha sakin olacak. :)
Özletmem kendimi özletmem :)

Feli Jo dedi ki...

O zaman olleyy! :)

yamesin dedi ki...

bolbol ööpüselim o zaman :D
:*:* oh,mis.

Adsız dedi ki...

Feli, OOoooo ooley oooleey!:D

Rory, gel öpcem :* :D