Cumartesi, Eylül 10, 2011

Bloggerlara Uygulamalar - Apple iOS & Android etc.

Blogger dünyasının çook mobil evlatları! Size sesleniyorum. Eğer ki benim iphone ipad ipod benzeri mobil cihazım var diyorsanız sıkı durun!
Google sonunda Blogger uygulamasını iOS'la paylaşmaya başladı. Tabii ki bi iphone ipad veya iOS işletim sistemli cihazım yok ama olanlar için indirebilecekleri link ; 
Allah acil şifalar versin abim! 

Ha dersiniz ki benim iOS'um yok ne olacak? 
Zaten hali hazırda Blogger uygulamanız vardı. Ama haberim yoktu derseniz de sizin için bulup linkini ekliyorum. Yakın zamanda Android işletim sistemli cep telefonu almayı düşünüyordum, maddi olaylar ve psikolojik manyaklıklardan ötürü ara verdim. Şimdilik mobil eğlence aletine ayıracak vaktim yok. Vaktim var, param yok. Çok uzatmadan size linki veriyim ;


Mobil dünyayla işim yok ben microsoft bile kullanmıyorum, ben özgür yazılımcıyım! Ben Linuxçuyum! diyenlere de tek tavsiyem BloGTK olacaktır link ; BloGTK ile sadece Blogger değil, Wordpress ve Movable gibi bloglarınız için de post hazırlayabilirsiniz.

14 yorum:

... dedi ki...

Ayy hiç anlamadıım bu zımbırtılardan ama ikinci fotodaki nasıl sevimli bişe:D bu arada profil foton yeni dikkatimi çekti sağ tarafta, süper olmuş=)

Adsız dedi ki...

Ah bu teknoloji zımbırtıları yok mu!
Ben de sırf meraklısı var diye paylaştım :)
Profil Sahibi - Vazgeçilmezim bu blogun göz ağrısı bi tanesi.
Bu arada Bloggerlara Profil fotolarının gif versiyonlarını bulmalarını tavsiye ediyorum ben böyle yaptım :)

Mia Wallace dedi ki...

ayy benim yok ki hiç böyle bi şeysim :(

Adsız dedi ki...

Mia, cep telefonun modeli ne?

Mia Wallace dedi ki...

nokia E71

Adsız dedi ki...

Malesef Mia, nokia için wordpress uygulaması vardı ama blogger yok.
Ama sen mail yoluyla da yazabilirsin.(resim arşivi lazım telefonda bulunması gereken)

deeptone dedi ki...

dur sana danışırım daha sonra.

Adsız dedi ki...

Tamam, deeep! :)

yamesin dedi ki...

Okurken "hadi canim" diyesim geldi cxv.cxv.:D

blackberrym var acaba ona da indirebilirmiyim ki-.-

Adsız dedi ki...

Malesef Rory bb için uygulama yok.
Ama zaten telefonunun mail özellikleri piyasanın en iyilerinden.
En iyisi şu ayarları yapmak ;
Kumanda Paneli > Ayarlar > Eposta ve ceptelefonu > Kayıt gönderme seçenekleri > Adresini senden başkasının bilmemesi gerek, gizli adres aldıktan sonra , epostları hemen yayınla seçeneğini seçersin, böylece tam mobil blogger olmuş olursun :)

yamesin dedi ki...

evet onu yaptim bile ama mailden post yazinca da bu sefer yayinladiktan sonra kaydimin altinda vodafone blackberry bilmemne yaziyor-.- bu hic hos degil..o yüzden normal netden yaziyorum ama onunda dolmasi uzun sürüyor.cok uzun degil ama uzun.keske twitter ya da tumblr gibi olsaydi-.-

Adsız dedi ki...

Vodafone BB'yi sen manuel olarak silemiyor musun, kaydın altından?

yamesin dedi ki...

sonradan silebiliyorum:d ama dur bakiyim yine de:*

Adsız dedi ki...

Hadi dene blogundan mahrum etme, bilgisayardan vazgeçecem ben bu yıl ama dediğim gibi mail yoluyla yazılar uçcak buraya yine de. :)