Çarşamba, Mayıs 11, 2011

Kedigillerden Kızlar.

Adnan Oktar diye biri var kim olduğunu bilmiyordum düne kadar, hala da  bi fikrim yok kim olduğuna dair ama şunu biliyorum ;

Kızların kedilerle alakasını hala anlamış değilim.
Bugün dershane feciydi , hoca geldi türev testini aldım , dağıttım, kimse çözemedi abi, yok. Zor sorular ya da konu hakkında en ufak bi bilgimiz olmamasından kaynaklanıyor da olabilir. Test önde millet facete, sohbette, gırgır şamata...> Tam O Sırada Ben ; H(*XX) sen dev bir kedisin dedim o da "Sağol dedi", videodaki kız da inşallah diyordu, şaştım kaldım, güldüm çok.
Hobaa! Tey ! durumlarına girilmiş durumda ki sınavın yıl sonunda getireceği yanma hissi ve daha fazlası...
Neyse ki daha sakin geçeceğine inandığım Biyoloji dersi vardı, konu : canlılarda üreme, abi morulaya geldik koptuk biz, sıkıldık , hoca da sıkıldı , hem çizim falan gerekiyordu.
Biyolojiden sıkılan Kimya'da ne yapsın, Kimya Etütünde 5-6 kişi vardı, ya da abartıyorum bilemedim saymadım, Kimyasal Reaksiyonlarda Denge, testler, soru çözümü.
İnsan hayattan daha ne bekler ! Süper lan , muhteşem desem de inanma. Kötü bu zamanlar yaza da erken girdik, yani buralar için böyle, akşam esiyor biraz sabah da öyle ama güneş yakıyor abi öyle böyle değil.


Edit : Twitter adresim vardı artık yok bi boka yaramadığını farkedip kapattım .
*XX - Kadını simgeler.

6 yorum:

ry dedi ki...

kadınlar ve kediler arasındaki benzerlikler;
1.sadık değiller
2.rahat ettikleri yere giderler
3.kızdırırsan tırmalarlar

bir de bu kedi kadın olayı fetish 'i arttırmak için bilinçli yapılan bir şey. kostümler hep siyah deri, elde kırbaç. hiç turuncu lekeli beyaz kedi kadın kostümü görmedim.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Ry, tam oniki,
sevilmek istemedikleri zaman kediler ; bildiğin kaplana dönüşüyorlar.
Bi de o fetiş olayı nedir ? Yani elde kırbaç, güç vs.?

ry dedi ki...

şöyle, insanoğlu cinsel birleşmeyi sadece üremek için değil aynı zamanda zevk için yapmaya başladıktan bir süre sonra bu yetmemeye başlar. farklı deneyimlere arzu duyulur; sado mazo - rol play karışımı dominant seks bu şekilde ortaya çıkar. bunda kadın sahibeyi, erkek köleyi canlandırır ve erkek acıdan zevk alır. bu tarz oyunlarda otoriteyi, gücü, tutkuyu temsil eden siyah renkli deri giysiler kullanılır. hollywood da zaten insan aklında yer etmiş siyah deriyi alıp filmlerdeki kedi kadın kostümlerine uyarlar. amaç seksi dolaylı olarak filme eklemektir. +18 fetish diyemediğine kedi kadın der. kedi kadınlara baktığında hepsi seksidir, bir tane çirkin kedi kadın göremezsin.

deep dedi ki...

şu dersler bitsin artık di mi.
bi de üniversite olsun artık.
:)

Serapus dedi ki...

Bi de buraya da bahar gelsin. Yaz demiyorum bak. İlkbahar gelsin. Biz de güneş istiyoruz.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

ry, açıklama için teşekkürler

deep, bitmez bu dersler bitmez

Teacher! Güne yağmurlu başladık şu an pişiyorum, nezle de oldum, damağım kaşınıyor :D