Cuma, Nisan 29, 2011

Ölmeden Önce Yapılacaklar Listesi -2

1x - Doktor olamazsan veteriner ol, insanlara faydan olmayacaksa hayvanlara faydan olsun,

2x - İstanbul veya Ankara'da oku ... yetiyorsa üniversitede akademisyen ol, ülkenin çivisi çıkmış, millet bir kaç

kuruş uğruna bir canlının hayatını hiçe sayarken sen oturup uzaktan izleyemezsin,

3x - Üniversitede kalamazsan eğer o piçlikleri yapanlar gibi olacağına sık kafana mk,

4x - Üniversiteye gittikten sonra mümkünse bari bi kere sonisphere'e git , yapmadan ölürsen eğer, neyse,

5x - Bi de bu blogu sakın kitaba çevirmeye kalkma , Fahrenheit 451 gibi yakında yakmaya başlar bu devlet,

6x - ...
bu part 2 olan part 1 için Tıkla

12 yorum:

ry dedi ki...

benim de "ölmeden sevişilecek 100 kadın" listem var ama yapası çok zor. 100. sıradakiyle bile aramda koca okyanus var.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

ry, üzülme yaşama sebebin 100 kadınla sevişmek değil en azından, hayal kurmak iyidir.

bayan hiçkimse dedi ki...

haha bu blogu sakın kitaba çevirmeye kalkma demek :D çok iyi söylüyorsun valla

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

bendiss, yakarlar sonra. :)

Luna dedi ki...

merhaba, ben Luna! :)

bloguna denk geldim birden. bir baktım buradayım, sonra gidememişim baktım ki. :) bir merhaba demek şart artık dedim sonra da.

neyse, yazacaklarım elbet vardır daha ancak onları sonraki yorumlara saklıyorum.

bananederler dedi ki...

İstanbul ya da Ankarada oku. Kesinlikle. İstanbul olsun nolur nolur İstanbul olsun of :(

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

merhaba luna! hoşgeldin :) seni burada görmek güzel :) ,

Bananederler , istanbul ya da ankara olsun bence de olsun olmazsa bursa olsun, ne yapalım :)

Mia Wallace dedi ki...

ölmeden önce yapman gereken bir şey ise mia'nın mimini yapmak :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Mia, teşekkürler ! yaptım bile :)

Ful yaprakları dedi ki...

selam:)

yeniyim burada,
ben de dünyama bekliyorum!


sevgiler,

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

pifff ölmeden önce yapılıcak öyle çok şey var kii :/

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

fulyaprakları , uğrayıp bi kahveni içeriz :)

lovemeorleaveme , ölmeden önce milyon şey var da , öyle aklıma geldikçe seri yapıyım dedim :)