Cumartesi, Şubat 12, 2011

İdeal Kilo Hesap - Kitap...

İdeal kilo denen bişey varmış, ben biliyordum da "Olmayınca olmuyor?" hayvan yağı mı yiyim kilo almak için? 
Bu sitede baktım http://www.idealkilo.org/  
Korktum da asklında biraz , anoreksi denen illete yakın duruyorum, 17.5 bmi anoreksi ben ise 17.9'um oldum olacam yani, layn acep gidip bol tereyağlı birkaç yumurta mı yesem ?  Korkmaya başladım allah belasını. Yağsız 46 kg diyor. Diyetisyen'e gitmek lazım dershane de başlıcak ? as'^+^+'%? 

6 yorum:

. dedi ki...

yalan bu. benim kiloma normal diyo, 60a kadar normal diyo töbe olmaz o. ben balıketliyim bi kere doğru değil.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

60 normalki zaten.

. dedi ki...

olm benim boy 1.63 zaaten :D 60 kilo değilim de denedim orda, ona da normal deeyo.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

bence normal zaten :D 60 olsan biraz yanaklarin tombik olsa fena mi olur hem :))

Zennube dedi ki...

uvv 10 kilo eksiğim varmış benim :SS

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

zennube sıskayız biz :)