Salı, Ocak 11, 2011

YGS, HELL YEAH!

Blog, bugün sabahtan belliydi aksiliklerle karşılaşacağım öyle de oldu. Bizimkilerle aram bozuktu, dün akşamdan alarmını kurduğum telefon sabah ötmedi namussuz!. Aile fertleri cephe oluşturmuşlardı uyandırmadılar ; sabah 6:15e kurmuştum saati, güneş o saatte pek uğramaz odam., saat 7:40 olmuştu telefona baktığımda, aydınlık da olmuştu odam. Tabii rekor kırdım önceden 1 saatte ancak hazırlanan ben 15 dak.da hazırlandım.
Bu aksilik 1.

Dershane normal seyrinde devam ederken son iki ders trigonometri ödevinin bütün sınıf tarafında yapılmaması hocanın kafasının tasını attırdı. Bir çözüm bulduk sonunda buna aksilik dersek eğer evet blog bu da aksilik 2.

Aksilik 3 gerizekalı kuzenimin başvuru merkezine tek başıma gitmeme razı olmasıydı.
Bir ergen hiç bu kadar mutlu olmamıştı, olabilirim artık. Başvurumu yaptım, okudum imzaladım, üniversite kapısından öğrenci olarak girmem yakındır blog!

Burada şarkı var : Manu Chao-Je ne t'aime plus


Dipnot : Ha bi de tuvalet izni yokmuş, yapıp gidcez...

13 yorum:

MERY DAIMON dedi ki...

yapmadan gitme!

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

su bile içmicem sınavda ne diyorsun :D

kadıkoyguzeldir dedi ki...

tuvalet izni yok mu ya,höh dicem ama bu kadar kopya skandalı şeysinden sonra adamlar da haksız değil hani.
yapıp git umutçum :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

malesef özge, tuvalet yasak!
hem bu kopya skandalına işte ; "aha, biz bu kadar önlem alıyoruz olamaycak!" dedirtmek için ama yine de kopya olcak :)

sabah çay içmeyin ayık kalalım falan, bitki çaylarını içip sonra tuvalete koşuyor öğrenci milleti :D

deep dedi ki...

miribaaa :)))

manu chao hastasıyımdır.
hele de o şarkı.
:))

deep dedi ki...

:))) hayırlısı :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Merhaba deep, hosgeldin =) bu sarkiyi bulana kadar epey bi zorlanmistim =)

francesca mckennitt dedi ki...

Trigonometriyi çok severim :) Aslında en başta ben de sevmezdim. Sonra dediler ki dershanede, trigonometri-türev-integral. Bunları bilmezsen üni.ye gidemezsiniz. Seve seve öğrendim :p Trigonometri değil ama türev ve integral bilmezsen, üniversiteye girsen de derslerden geçemiyorsun zaten :))

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Trigonometri icin hocamiz demedigini birakmadi zaten =) turev integral off off =)

Zennube dedi ki...

hey clandestino! umarım umutların gerçek olur da girersin üniye, sonra da işini bulur öyle çıkarsın inşallah, amen :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Hosgeldin zennube! God bless ergens (ingilizcenin icine etmek) =)
Is bulamassam bildigin gurbetci olurum sanirim =O

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

YGS başvurun hayırlı olsun Umut :)
Ben de başvurdum. Konuları yetiştirememe telaşı var bende ama yaparız diye düşünüyorum.. :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Tesekkur ederim visne, senin de basvurun hayirli olsun =) , konular yetisecek de eksikler kapanacak mi ben onu dusunuyorum hala =)
yapariz yapariz lys'de buyuk baligi tuttuk mu kimse tutamaz bizi =)