Perşembe, Temmuz 12, 2012

Bütün Pezevenkler Pazarlar ama Pazarlamacılar Pezevenk Değildir.

Dün güzel bir gündü, akşama kadar. Akşam dünden sayılmasaydı dün güzel olabilirdi ama dünden bahsetmek istemiyorum.
Bugüne gelecek olursam ;
Kardeşin ergen davranışları umarım son bulmuştur, telefonunu değiştirecek şu kampanyalara bakıyoruz, cep hırsızları. Bilmem kaç adet şirket ve kaç adet olduğunu bilmediğim tarifenin içinde, şu telefon 19.90 diyip 69.90'ı geçirenlerden bahsediyorum. Telefona bakıyoruz falan, bu güzelmiş -130 lira, şu iyi sayılır -70 lira, şu berbat 1 yıl sonra çöp olur olum o ise 41 liraydı, afedersiniz ama anaları güzel miymiş? Soramadım, fırsat olmadı.
Adı lazım olmayan telefon bayiisine girip telefonu inceledik bir güzel, kardeşin ağzı sulandı. Olum oyuncak gibi bişi la bu?! desem de, ı ıh, nuh diyor bişiy daha demesi gerekirken kalıyor çocuk öyle. Aklıma 5800'a aşık olduğum zamanlar geldi, heyt gidi ergenlik sen cansızlara aşık ettin şu bünyeyi zamanında püüğğğğ, önüme gelene aşık olduğum zamanlar da vardı ama o zamanlar şimdinin SBS'si eskinin LGS'i idi. Heyt gidi, kız beyaz tenli ve kuzenimin kankasıydı. Benden 4 yaş büyük olması sorun diildi, ah bu aşk iflah etmez beniiiiiğğ, şeklinde yana yakıla giderdim dershaneye, sırf onu görmek için trabzanlardan sarkıp düşme tehlikesini göze alıp sınıftaki gülüşmelerini izlerdim ki... Eeaah, ömürden ömür alır. Sonra ne mi oldu? Benim kuzenlerden biri, bu kıza onu sevdiğimi söyledi? Neden mi? Çünkü ben o kuzenlerle kavga etmiştim ve onlar intikam aldılar! Çok acıklı la, her hatırladığımda canım platoniğim gelir aklıma. O şu an hemşirelik okuyor, bitirmiş bile olabilir. Son gördüğümde, gözaltları morarmış, beyaz teni ise saydamlaşmış gibiydi. Acaba bu kız vampir miydi? Susamış gözlerle bana baktı ama beni tanımadı, bıyığı terlememiş sübyandan, hafif sakallı bi adam dönüşmek, kokumdan anlardı lan vampir olsaydı. Bendeki de fantezi hani. Öyle işte bu da bir anı, nerden nereye.
Berbere gittim, 1 saat sonra gel diyince, '^%+^&/()/ öyle oldu. Saydım içimden. 1 saat çok, ben eve gidiyorum yea, bekleyemem dedim. O zaman yarın gel dedi, la pezo zaten yarın için müsait olduğun bi zaman istiyoruz dimi? Yok adam sabırsız, adam laf adam kuru gürültü.
Kontör yükledim, otobüs biletlerimizi aldık kardeşle sonrasında ev.
Komşularla takılıp biraz PES oynayıp yine dağıttım diyebiliriz. -PES bana iyi geliyor.
Ondan sonrasında ise 4 patlıcan dolması ve avuç içine sıkacak kadar yaprak sarmasını yiyip üzerine de bir bardak ayran, ooh kilo almaya başlayabilirim. Sabahları da tereyağı yiyorum, bu sıcakta evet, karaciğerim yağ bağlamazsa iyidir.
Film izledim yemekten sonra, sonrası malum burada buldum kendimi. Drive güzel film, oyuncuları da hakkını vermiş diyebilirim. Konu da abartılmadan sakin sakin ilerleyip, yapışıyor surata. İyi bir ses sisteminiz varsa hoparlörü açın bir güzel öyle izleyin derim. Araba takip sahneleri, acaip kaliteli.
Eaah, ondan sonra facebookta sohbet muhabbet, uzun zamandır görüşmediğim, liseden beri bağlantımızı koparmadığım arkadaşım aradı 15 küsür dk konuşmuşuzdur. Annem de içeriden, "kapat şu telefonu artık" diye isyan etse de bulmuşum arkadaşımı bırakmam, tabii azarladı biraz. Olum git sosyalleş diye, amq sosyalleşcem sen ne bok yiyon orda diyince"yaz okulu", beni mi bekliyorsun, iyi bir dayağı hakkettin dedi, eğlendik bayağı. Bu adamı seviyorum ben ya, harbi dost olursa bu adamdan olur. Keşke daha yakın olsaydı evlerimiz, mesafelerin amk! Telefon desen, internet falan? Siktir ederim o adamla rakı masası kurup kendimizden geçme planları yaptık, antrenman yapıyorum olum senin yüzünden diyince güldü bayağı. Umarım aksilik olmaz da takılırız hacı ya!
Bugünlük bu kadar, platonik aşktan, harbi dosta kadar aradığınız her şey -pazarlamacı gibiyim, pezevenk demeyin şuna-

11 yorum:

MariPoSa dedi ki...

Başlık çok gü<el olmuş :D Düşün artık başlıktaki ironik saptma küfürden nefret eden beni bile güldürdü :)
Dikkat ettim de blogu günce olarak kullanıyorsun merak ediyorum günlük yaşamda biri sana ee bütün gün neler yaptın bakalım diye sorsa bu denli ayrıntılı anlatır mıydın :)

(Bu şekilde yazan blog yazarlarını gördüğümde hep aklıma gelen birincil ve genel soru :) )

Adsız dedi ki...

Başlığı değiştirdim ben yea! :')
Hayır anlatmam tabii ki, sadece genel hatlarıyla işte, blogu da Betül Mardin sayesinde bu halde kullanmaya başladım. :))

Adsız dedi ki...

Maymun ettim yazıyı, tepki görür falan diye çekinip "değiştiriyim en iyisi" dedim. Eski haline döndü :)

glennis. dedi ki...

ahahah umut yaa.

birincisi, kuzenlerinin ağzına sıçasım geldi, hiç kusura bakma çok sinirlendim hımfssss.

ikincisi, annem hemşireydi, hemşireler güzel oluyor genelde ya :D
aah ah. ama zor meslek, valla bak :(
kızın çökmesine şaşmamak lazım.

üçüncüsü deee, babamın tarafı doğuludur beniiim, ve sarmaya bayılırım höpür löpür yiyebilirim, çiğ ver öyle yerim askdjbajsdbfv. dolmayı çok severiiiiim hele bir de o hafif acısını koycaklar bi de sumak ekleyecekleeeeer *.*

ama annem kuzeyli benim :D varsa yoksa ot ^^ o yüzden ben ortaya karışık bişey oldum ehe.
ye ye afiyet bal şeker oldun evladımaa ^3

MariPoSa dedi ki...

Boşverr tepki görürse görsün ne de olsa kendi bloglarımız buraların kralları biziz :P
Öyle bir dedin ki Betül Mardin'i bilmem gerekiyormuş gibi hissettim ama ben bilmiyorum :/

Adsız dedi ki...

Heidi, kuzenlerimle hesaplaşacam, ergen kızlardan çok çekmişim zamanında-kuzenler- gidip ÖSS mağduru genç kızlara sulanmak n'oluyy?! Bi de utangaç halimi düşün, kızı her gördüğümde suratım kıpkırmızı alsdkaşlsd Güzel kızdı, sonra zombi oldu.
Sarma, dolma bayılırım. Annem de ilk defa kazan dolusu-büyük boy tencere- yapmamış, 4 adet nedir yea?! Küçük değiller bi de, organik patlıcan, evin arkasında yetişiyor canlar :D
Ot deme, yarım kilo et olmazsa o dolma içinde yenmez buralarda şlasdkasşd

Mariposa, kural bizim, blog bizim! Hell Yeaaah! :D Acaip gaza geliyorum yalnız. Gerçi bu tepkiler güzel, bu ara iyiyim, hep o film sayesinde :')

MariPoSa dedi ki...

Hangi film yazıda bahsettiğin drive mı o iyi yapıyorsa insanı izleyelim hemen :)

Adsız dedi ki...

Evet Drive, bana iyi geldi. :)

cem dedi ki...

çocukken öyleydi gerçekten. sana kızan arkadaşın "ayşeee ahmet seni seviyoooo" deyip kötülük yaptığını sanıyordu. yav bu durumu gerçekten irdelemek lazım. aşkı kötü bir şey olarak addeden bi çocukluğun bi tanımı bi bişeyi olmalı...

cem dedi ki...

o berberleri de oldum olası sevmem. şahısları değil de o koltukta boynuna bi bez pbağlanmış aynada mal mal kendine bakan beni sevmem daha çok...

Adsız dedi ki...

Çocukluk fena, kardeşim de aynı durumda şimdi ama hasar almadan atlatsin diye elimden geleni yapıyorum.
Berber koltuğundan da orda geçirdiğim zamandan da, aynadaki malligima gülüp daha mal görünmekten de nefret ediyorum ben.