Cuma, Aralık 16, 2011

Eşekten "Eşek"lik...

Selam diyebiliyorum fakat bu selamı alan kişileri dün yaptığım "eşek"likle kısıtladım sanırım.
Durum aynen şöyle, dün gece çok sıkıldım. Blog adresime baktım "Neden bu kadar uzun bu adres?!" diye giriştim, ayarlara girdim blog adresimi değiştirdim. Kumanda panelinizde aynı şu haliyle görünüyorsa ne mutlu ama yok aksi ise bu durum, fena haldeyim. Yalnız kaldım. Kendim çalar  kendim oynarım artık.

Bugün ne oldu biliyor musun sevgili blog?  -blogculara seslenemediğimden tabii,

İlk iki ders Fizik'ti adam'a lakap taktım, arkadaşımla benim aramda, lakabı "ayol" adam derste "ayol" demişti o gün bugündür "ayol" diyorum. Sınıftakiler kim olduğunu anlamasın diye böyle bir şeye başvurdum yoksa lakap takmam. Ders ders değil bildiğin masal, defterimin fotolarını çekip bloga atacam. Siz de görün defteri ne hale getirdiğimi ; trendeki adamın orta parmağı, yol kenarındaki adamın FUCK! diye bağırması. Uzay gemisi ve içindeki ahtapotumsu uzaylı, onu gözetleyen astronot... Bunların hiçbiri sınavda çıkmayacak biliyorum , amacım dersi eğlenceli hale getirmek ve aklımda kalabilmesi için kenarlara yaratıklar çiziyorum. Şu derste -baykuş çizdiğim- dörtgenleri işledik - diyebiliyorum. Fizik de geçti, Planck, Einstein hepsine selam olsun ama fizik'in ders olarak işlenmesinden ve derste de tartışmaya yer vermemesinden dolayı nefret ediyorum.

Matematik, İşlem çözdük, bir soru vardı ki hoca da epey uğraştı, LAN köftehor! Madem sen zorlanıyorsun, seviye sınıfında da değiliz, konu bitti ama kazığı yağlamadan bizi kazığa bağlıyorsun olmuyor öyle. -burdaki yağ benzin gibi mazot gibi, yanıcı olan-...

Kimya, severim Kimya'yı. Hoştur güzeldir, buhar basıncı, kaynama noktası böyle gündelik olaylardan bahsettik pek bir şey yok. Yok tuz atarım da, yok kahvesiydi şusuydu busuydu.
Öyle işte, bir de Fizik'ten ilk etütü aldım, hoş güzel, nehir ile ilgili olanları yapamıyordum Bağıl Hareketteki. Yapcam artık, Ebob Ekok da çözecem bugün. Hadi bakalım, tam gaz devam.

6 yorum:

... dedi ki...

Nerdesin sen be?? Aha dedim delirdi sonunda ve kapadı blogu. Sonra mail adresin yok bende diye hatırladım. Sonra ne oldu acaba diye endişe ettim. Bak ablanı nasıl üzmüşün özür dile:D Ceza olarak seni mimlemedim ben de hııh!!

Adsız dedi ki...

Ceza olarak mıı?! Ehee :D
Tamam yaparım ama mim olduğunu yazmam ve ve ve...
2 haftam var. Yani yeni yıldan önce. :)

Adsız dedi ki...

Bu arada blogum kumanda panelinde görünüyor mu?

... dedi ki...

Maalesef sadeceumutonlyhope.blogspot.com adresindeki blog kaldırıldı.Bu adres, yeni bloglar için kullanılabilir değil.

Benim tekrar izlemeye almam lazım sanırım düzeltip. Bu msj çıkıyor

RE-L124c41+ dedi ki...

normalde link değişse bile görünmesi lazım ama sen artık ne haltlar karıştırdıysan eşek hope görünmüyor :D neyse link yazar girerik artık napalım :D

Adsız dedi ki...

Eyvallah Rey! :)
Napalm oldu.