Cumartesi, Eylül 03, 2011

Big Daddy vs Garip

İkisi de komedi türünün vazgeçilmezleri arasında ama tabii komik bitmemeleri ve iki küçük karakterin "bubam o benim bubam" şeklindeki yakarışları yürek burkar, kan emer, yaş kurutur, kalbimin nah şurasında bi delik açar ordan da tren geçer yani o kadar. Damar damar üstüne, Adam Sandler Click'te bile son noktayı duygusal bitirdi, abi iyi güzel de illa bütün filmleri duygusala bağlamak zorunda mısınız ha? Kemal Abim rahmetle anıyorum, hepiniz tanıyorsunuz bir numara adamdı. Söylenecek sözüm kalmadı giderim.


12 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

mimlendin

Adsız dedi ki...

Garip beni kahreder yahu. Zaten bıktım bu adamın filmlerinde sümük ile kahkaha karışıyor. Gülerken gözyaşı yutuyorum falan.
Ama diğerini bilmiyordum du bi kenara not edeyim.

Adsız dedi ki...

Garip, favorilerim arasındadır zaten ; Big Daddy'nin aşağı kalır yanı yok hani.

deeptone dedi ki...

? ne yarı yolda bırakması ki yaa?

sürekli değiştiriyorum izlediğim blogları. sürekli dolaşıyorum ki. istersen gir bak profilimden, izlediğim bloglara ki. haftada bir nerdeyse onda dokuzu değişiyor. dolaşıp dönüyorum sevdiklerime. gelirim ki yine.

ya sen izliyo muydun blogumu. hiç farkında değilim ki.

deeptone dedi ki...

özür dilerim. geldim.
:)

Adsız dedi ki...

Özrünü kabul ettim deep fakat umarım yine aynı tatsız konu açılmaz.
İzlediğim hiçbir blogu okumuyorum bu zamanlarda(sınav sonrası toparlanma dönemi) çok samimi de söylerim bunu. İsteyen izlemeyi durdurur diyecek bişeyim olmaz ama şunu şöyle söyliyim ; hem sevdiğin blog olarak gördüğün hem bıraktığın blog olmak istemem .

deeptone dedi ki...

tepki duyduğun için sağol.
sevindim.
:)

Adsız dedi ki...

Tepki göstermeseydim peki ?

deeptone dedi ki...

yine dönerdim.
zaten dönecektim.
sürekli geziyorum.

kapatabilir miyiz konuyu.
özür diliyorum tekrar.
üzüldüm.

Adsız dedi ki...

Üzülmene gerek yok deep.

Ferhat Bayram dedi ki...

kemal sunal gibisi gelmedi

Sarı vosvos dedi ki...

Uzun süredir yazılarına yorum yapmadığımı biliyorum. :D Çünkü uzun zamandır bloga giremiyorum ve uzun bi süre daha giremiycem sonra tüm yazılarına yorumlarımı yapıcaaam :)