Perşembe, Haziran 02, 2011

Ölmeden Önce Alınacaklar Listesi...

1- Volvo otomobil, üniversite bittikten sonra alınabilir bi 2000 model işimi görür. Üniversite bitince yıl olur 2016, bi de ucuzlar belki.









2- 2000 model Range Rover , doğayla başbaşa kalmak ve tutmayı bilmediğim balıkları yakalamak için sahil yolunda, sarp kayalıklarda yanımda olmasını istediğim tek şeysin BEYB! Bunun yerine 2000 model Grand Cherokee yazıyordum ama bu bebeği değişmem.






3- Revolver'S Ma Babes! tabii ki...












4- Tabii ki Taka, küçük tekne veya kayık.












5-  Tekneyi aldık ev yok ama tabii önce evi almış olmalıyım ki teknem de olsun. Allahım bu evden fazlasını istemiyorum. Gerçekten.











Kesinlikle mizah değil, gayet ciddi oturup ben bunlar olsa hayatımda mutlu olurdum diyip , yazmaya başladım. Sonra şöyle düşündükten sonra, işe (hastane veya ...neresi olursa) gitmek için yeterli olduklarını düşündüm, diğerleri için ise emeklilik sonrasını düşünüyorum. Emekli olduktan sonra ooooh oturup deniz kenarında tuttuğum balıkları pişirip yesem, rakı sevmem ama ileride kesin içerim. Rakımı da içsem, hava da serin serin estikten sonra biraz kestirmek, nefis nefis. 6-7 yıl sonra bu çevreden deniz kıyısında arsa alacam, kesin demiyorum kalırsa, kalmazsa da satmak isteyenlerden bulurum belki.

İşte bunlar bi ergen bunları hayal etti, istedi, tabii ki noel babadan getirmesini beklemiyor. Hayalleri , hayatıyla doğru orantılıdır belki, umarım.
Düzenleme :

Freud Demiş ki:

Bir objeye duyulan sevgi, ona sahip olma isteğinden gelir.



18 yorum:

mefisto dedi ki...

herşeyi anladım da, revolver'i anlamadım. ama herkesin hayali kendine tabii.. umarım hepsini elde edersin. ev de çok güzelmiş bu arada, söylemezsem çatlarım :)

Edebali dedi ki...

Volvo ve Range Rover'dan sonra tekne yakışmaz en az bi yat lazım sana. :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Mefisto, Revolver benim önceki postlarımda vardı, orada açıklamıştım link ; http://umuthvr.blogspot.com/2011/05/smith-and-wesson-revolver-alsam.html .

Edebali, yapma ya ben yat istemiyorum onu da eklerdim yoksa, hem eklediğim otomobil ve range 2000 model ben de otomobili veya range'i 10 yıl sonra alırsam milatlarını doldurmuş olurlar :D

RE-L124c41+ dedi ki...

silah istiyorum bende ama ama ama..ruhsat için yaş tutmuyor.:S

saliha d. dedi ki...

o ev çok iyi değil mi ya. hepsine bedel duruyo.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Reyüs, valla silah almak için mahekemeye beyanda bulunmak gerek ruhsatı için. Kuyumcu akraba var bissürü ameliyat da oldu o şekilde hızlı bi şekilde savunma amaçlı aldı, ben de ondan yardım alaraktan alırım diye düşündüm.

saliha, o ev emekliliğime ayrılmış vaha, cennet gibi bişey , evet hepsine bedel bence de , o evi yaptıktan, yaptıktan evet, yaptıktan sonra diğerlerini umursamam -teknem hariç. :)

saliha d. dedi ki...

:)o zaman tekneyle ikisi başarılı bi uyum yakaladılar. evi yapma evet yapma fikri daha da yaratıcı geldi

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Tekneyle sahil kenarındaki evi ezelden istiyorum ama 4 tekerliler de tutku sadece.

melis dedi ki...

üniversite zamanı yazları olimposa git..ağaç ev bungalov falan takıl. betonu mumla ararsın mumla:D
araba için bişey diyemem ne kadar erken alırsan o kadar iyi..hele son sınıfa doğru çok istiyo insan..ama 95 oktan o zamana kadar kaç lira olur bilmem.

Lütfücüğüm dedi ki...

arabalar iymiş:D volvo nun adı yeter. volvo. volvo. volvo. heybetli bir isim.

toprak dedi ki...

herşeyi anladım da , neden hastanede çalışıyorsun onu anlamadım

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Melis ,allah bilir :D ama cidden volvo hayranlığı var bende durduramıyorum.

Lütfü,Logosu da ERKEK! :D Dikkatli bak.

Toprak, dr. olcam.

toprak dedi ki...

ben de hastanede çalışıyorum, dr. ları iyi tanırım ve şunu söylemeliyim bunları az hayallemişsin :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Toprak zenginlik veya maddi umrumda değil , bahsettiğin şey oysa.
Sadece beni mutlu edeceğine inandığım şeyler , fazlası değil yani.

toprak dedi ki...

parayla alakalı değil, bunlar benim de sahip olabileceğim şeyler ama dr. alemi bir garip çalışmaya başladıktan sonra zevkleri ve hayalleri değişiyor, onu anlatmaya çalıştım, umarım seninkiler değişmez

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Toprak! Baştan söyleseydin keşke, yoo hayallerimin değişeceğini sanmam, yani umarım değişmez. Şu an bi bisiklet için çıldırıyorum mesela.

toprak dedi ki...

alalım sana pisiklet dediğin nedir ki :))) çok mutlu ol e mi?

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Almıyor bizimkiler, insan otomobil ister sen bisikleti napcan diyorlar, te allaam!