Pazar, Şubat 20, 2011

Depresyondayim Unutuldum...

iDikkat. Yazacaklarim Ntv'deki doktorun depresyon teshisi nasil konulur
demesiyle basladi...
Mutfagi yeniliyoruz bu ara olcmek icin geldi usta, renk falan derken
ntvyi actim, ben arada cnn ve ntv izlerim, dr depresyondan bahsediyor
ama sunucu kadin ''depresyon nedir? Ahahha'' seklinde. Ben de dikkatli
dikkatli izliyim dedim satdi dr. ;
Depresyon, gelecek kaygisi, ''umut''suzluk, umitsizlik, unutkanlik,
dikkatsizlik, uyku duzeni bozuklugu, durduk yerde halsiz uyanma,
halsizlik, bikkinlik...
Saydiklarinin hepsi bende o zaman depresyondayim lan ben, kanser
oldugumu ogrendigim zaman bi tek bu kadar sok oldum, yarindan tez yok
psikologa gitmem lazim, anasini sattigimin dunyasi bu da gelecekti
basima, simdi antidepresan verecek hapci(psikiyatrist) ben de almicam, ee
ne anladik haci? Ne yapcaz koskoca Şaman'a yapilir mi bu?
Beynim ve sinir sistemim bana darbe yapti bundan daha kotusu metastaz
olabilirdi, o olmadi bu oldu.
Isyan edesim var, ediyordum ama cosasim var tek basima devrim yapasim var,
Evet depresyon yuzunden oyle dusunuyorum.
Hadi hayirlisi...

14 yorum:

girl with the red balloon dedi ki...

bende bayadır depresyondaymışım. hemen göksel açıp dinlemem lazım. rdfc.

. dedi ki...

o kadar kolay değil just hope. ayrıca hapçı değiliz -_- kırarım ağzını görürsün o zaman depresyonu -_-

ps: ayrıca psikologlar yazmaz ilacı, psikiyatristler yazar. acemı tıpçı. :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Xg psikologla psikiyatri ayirt edebiliyorum -_-
Ama hapi verirse kirmizi mavi goturcez :D
Hea bi de, goksel candir dinlenir bi guzel :D

eLmyra dedi ki...

psikolog kelimesini okuduğum anda XG'nin yazdığı yorumun tam olarak aynısını düşündüm, ama o benden önce davranmış :) sana dondurma yollayalım umut? :))

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Duzeltiyim =D
Dondurma kesmiyor artik :))

. dedi ki...

elmyra dimi yaaa, bi de artiztik yapıyo ayrımı biliyorum diye. bahele :D

umut ayağını denk al :D

huyumkurusun dedi ki...

O zaman bende depresyondayım şu ara:SGidip depresyonda olmanın keyfini çıkarayım bari:)

deep dedi ki...

depresyon günümüzde çok insanda var.
ama şöle. bıkkınlık, isteksizlik, uyuyamama, çok uyuma vb. belirtiler. ama bikaç ay sürecek. seninki sanırım geçici. hepimizde olur. özellikle kızlarda. :)

öykünü yarın olucam. bugün habire yazdım ya bloga.
:)

francesca mckennitt dedi ki...

E sen bir de öss'ye hazırlanıyorsun, gayet normal o halde olman. Ben kendimi çok rahat sandığım halde, 12. sınıf fotolarıma bakıyorum da, ölü gibiymişim ya. Bembeyaz surat, saçlar tepeden toplanmış, boş boş bakışlar falan :)) İçten içe depresyondaymışım herhalde.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Frances,Sinava girecek olan herkes depresyonda, ofiste calisanlar depresyonda , sokaktaki cicekci depresyonda, hay ben bu depresyonun, doktora gitsem ilac verir daha beter olur =))

deep dedi ki...

ödülün var bende.
sölüyim didim işte.
:)

francesca mckennitt dedi ki...

Bendeki mimi yap depresyonun geçsin :p

deep dedi ki...

sadece umut.
holy seni de mimlemişti.
beni de.
franı da.
:)

hadi yapsan yaa.
:)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Yapıyorum mim'i :)