Pazar, Ocak 16, 2011

Sınavlarım bitti, YGS Sıra Sende!

Blog bugün sabah uyandığımda dünden daha yorgun uyandığımı hatta uyanamadığımı farkettim gerçi geceyarısı tuvalete gittikten sonra uykunun u'su kalmaz, sonrasında ise kabuslar garip hayaller "klozet kapağı vs. duşluk" şeklinde rüyalar gördürür. Bi yazı okumuştum rahat uyku için yatmadan önce bi yudum su için diye ; ben abarttım bir bardak içtim ondan sanırım.

Neyse ; bi de blog dün sınava gittim ya ben, öğrenciden 75ykr alıyorlarmış :) (bilmiyoırdum nabıım) şerefsiz şoförün biri 1.5tl aldı benden neye uğradığımı şaşırdım.
Sınava girdim çok güzeldi be blog, öyle mutlu, öyle mesudum ki, çevliğe gidip bütün çam ağaçlarının üzerine  "sınavlarım bitti ohh be!" yazabilirim.

Blog yalnızdım öğle arası, yürüdüm tek başıma, cips bi de meysu aldım oturdum yemeğe başladım. Hep Liella'nın yüzünden, öğk yaptı dün hamburgere yemedim, biraz da üşendim be blog!

Geri döndüm sınav için öğleden sonra da vardı ; Yolun ortasında bi köpek ,sokak köpeği, gelene geçene aldırmıyor arabalar bile etrafından dolanıyordu , hatta oralarda çok sokak köpeği var sebebi de jandarma karakolu sahip çıkmış sanırım karınlarını doyuruyor. Hayvansever askerlerimiz işte ... :)

Neyseki son sınavdan sonra bi rahatlama, çıktım okuldan minibüs vardı dışarda durdu, merkeze kadar götürdü sağolsun . Para uzattım almadı, sağolsun. Böyleleri de varmış blog! Şu ikinci paragrafta yazdığım şerefsiz de yediği kuruşlar burnundan gelsin, haram olsun lan ! O kuruşlarla alacağın sakız boğazında takılsın hatta, yut bağırsaklarına yapışsın!

Neyseki biten sınavlar ve moralimin düzelmesi bi nebze rahatlattı sıra YGS'de...

P.S. : Hoparlörü takarken bilgisayar reset attı yazdığıma bişey olmadı, Yaşasın Özgür Yazılım! Ubuntu 10.10 kullanıyorum blog :) Windows pisliksin olum sen...

Another brick in the wall bu eğitim sistemine,  Bu da sayın ve çok değerli başkanımıza di mi ama Sober ; ayık kalmak ve gibisi anlamda tool sober

16 yorum:

Jove dedi ki...

bısey dıyım mı?
ygs yı sakın gozunde buyutme.
dersane sorularından falan 4390809385 kat daha kolay oluyor.
ben dersanede matematıkten 30 u zor gorurdum ygs de 40 soru da 2 yanlış yaptım dusun yanı :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

işte bu be ! ben de kolay olacağını düşünmüştüm :D çıkmış sorualara bakıyorum dershanedekilerle alakası yok :D
ha bi de ben de istiyorum 40d 2y :D

LieLLa dedi ki...

Valla ben şu dersler konusunda bir şey demeyeceğim, bu zamana kadar hiçbir sınavıma çalışmadım. Hepte en yüksek notları aldım, muhtemelen lise bitmeden karnıma bıçağı saplayacak biri. Çok zor arkadaş ediniyorum, yiyecek gibi bakıyorlar.

İkinci kısımda aferim, hamburger yememişsinde gitmişsin cips yemişsin be kardeşim! :D

RuhsuzKadın dedi ki...

Ya insan istedikten sonra başarır şekerim :) Sen yeter ki hedefini belirle, hep en üstlerde tut kendini ve tabi ki çabala! O zaman istediğin her şeye ulaşırsın ^_^ Hatta ben sadece 1 aylık çalışmayla 2 barajıda aşıp 4 yıllık kazandım. Ama bendeki çaba değil hırstı o ayrı >.<

kadıkoyguzeldir dedi ki...

başarılar beyb ;)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

liella çalışmadan en yüksek demek ha ! yakalayın! sen şu en yüksek notları alan kızsın demek niahahah, elimdesin artık ! :D

hamburger de yassak cips de yassak midem delinecek açlıktan :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Çizer ; Fenk yu ! :)

Ruhsuz Kadın ; bende bi hırs var feci, ama sonu kötü gidecek diye korkuyordum , ruhsuz kadın çok teşekkür ettim, ben bu gazla feci toslarım duvara ya da üni. kapısından içeri... :)

RuhsuzKadın dedi ki...

ahahah :D Valla ben de duvara toslamaktan tırsmıştım bir ara ama baktım ki olmuyor böyle "Kızım topla kendini 4 yıllığı bal gibi kazanırsın, hırslan hadi hadi hadi" diyerek verdim gazı kendime ve dediğin gibi üniversiten içeri girdim :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Hadi bakalim, blog burda, sonuclar aciklaninca acayip bi yazi yollicm. Buraya da yazdim =)

Ancelik. dedi ki...

Aynı durum. Eh, bize bol keseden şans diliyorum.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Ancelik ; sansa ihtiyacimiz var.

LieLLa dedi ki...

Kapuska ye. Brokoli ye. Olmadı git tost ye. Simit, poğaça ye. Salata ye. Meyve ye. Bol bol su iç! :D

Ehehehe, yakalayamazsınız olm beni. :P

deep dedi ki...

:))))) güldürdün beni :))))

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Liella, kizma ama kapuskanin ne oldugunu bilmiyorum bizim buralarda kimse brokoli de pisirmiyor =D

Deep , komikimsi yazdim =D

Lütfücüğüm dedi ki...

ben de giricem ygs'ye sırf ibnelik olsun diye:))

rahat rahat. hem yeni sistemi öğrenmek için hem de öss zamanı sınava girerken ki ifadem nasılmış çevreye bakarak gözlemlicem:)

pazartesi sonmuş galiba. eğer başvuruyu kaçırmazsam, giricem:))

bu arada başarılar.

heyecan olmasın gerisi fos.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Lutfucugum, bunu bize yapamazsin, senin zamaninda sirf ibneligine girenlere karsi hissettiklerini dusun =D
Heyecanlanmam kolay kolay =)