Pazartesi, Aralık 13, 2010

Karmaşık, karmakarışık, karma-"kışlık"...

Selam blog ;
Buz gibi bir lys denemsi gunu daha yasadim.
Lys fizikle basladik saat 9'da optikler dagitildi. Kitapciklar dagitildiktan sonra ise kapagi acar acmaz yasadigim sok karsisinda buz gibi havanin buz sinavinda donup kaldim. Sorular feci bi sekilde beynimin hafiza odaciklarini kapilarini zorladim iceri girmeye calistim ama kapi acilmadi , var gucumle kapiya omuz atmaya basladi beynimin icindeki minikler , yorgun dustuler ; bi mesaj yolladilar sonunda fazla zorlama olelim mi yani? Seklinde . Kafayi gomup kitapcigin ustune hafiza odaciklarimin kendi kendine acilmasini bekledim, acilmadi. Hocanin durtup ; '' neden cozmuyorsun?'' seklinde siritmayla karisik sormasi daha cok koydu tabii. Tamam unuttum ne yapiyim hem islemedik ki daha hatirlayabilmem icin...
Neyse kimya geldi fizik faciasindan sonra ne kadar yapsam kardir diyip basladim. En azindan karalarim biseyler dedim karaladim da ¡
Biyolojiye de geldi, mayoz sayesinde atladigim sorular olsa da en azindan fikir uretebildim blog. Cok doluyum cok.
Sinavdan ciktim, sonuncu mu olmusum umrumda degil ¡ Ilk lys denememdi ve en azindan neyi hic bilmedigimi gordum. Benim yerimde baskasi olsa , hocaya rezil olacam triplerine girip optigi vermezdi , ki cevremde oyle insanlar var.
Sonunda uzun zamandir bekledigim alisveris, amacina ulasti. Oncesinde balik almak icin balikciya ugradim cipura-levrek derken ikisinin ayni fiyatta olmasi ile ortaya karisik biseyler yaptik iste. Kardesim ve annemle bakmadigimiz yer kalmadi . Neyse sonuc olarak alacagimi aldim ciktim . Uc yere baktik minimum beden 29 du. Son olarak lcw'ye bi bakalim dedikten sonra 28 beden pantolonun mumkun olabilecegini gordum. Kapitalist lcw'nin benim gibi siskalari dusunmus olmasi kafasinin bu ise bayagi calistiginin kaniti olmali. 28 bedenin soku ve mutlulugu hatta ucuzluguyla.
Cok yoruldu bu ergen bugun, beynindeki kirilmadik kapisi kalmadi, alisveris yapti yoruldu yeterince oyle boyle degil...

8 yorum:

kadıkoyguzeldir dedi ki...

ya bak umut,mayoza çalış,ama adamakıllı bir kere otur çalış aklında kalır inan ki,bir de üstüne test patlat bi tane,bi daha sorun yaşamazsın,onun dışında aynen ya fizik ve kimya sorunlusuyum ben de :(
not: bloguna girer girmez pat diye yorum yapmaya başladığımın farkındayım da ben de boyna kafamın içinde sınav konularını döndürüp duran biriyim,ondan böyle okumak hoşuma gitti ,ne kadar stres içinde olsam da :P demin benim blogu izlemeye başlamışsın ordan gördümde geldim buralara:)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

iyi ki dalmissin mutlu oldum ben =) , blogu acmamin sebeplerinden biri amacina ulasti , ayni dertten milyon ogrenci var. Mayoz icin tesekkur tavsiyelerine uyacagim ama hucreye yeni girdik dershanede sanirim dershaneyle ayni ilermemem gerek =) ustune hastalandim bi hafta gidemedim , kahretsin =\

kadıkoyguzeldir dedi ki...

ay bide o dersaneyle aynı ilerleme bunlaımı var dimi ya,ben geçen sene gidiyordum bu sene gitmiyorum,bu sene için haftasonları (2.dönem için yani) kiütüphanede tek başıma çalışacağım.Başkalarının kurduğu programlar beni deli ediyor da,hem de eksiğimi kapatmak benim için öncelik.Bu arada üniversitede hangi bölüm düşünüyorsun :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

tip istiyorum ama bu yil imkansiz gibi =\ mucizelere inanmayanlardanim sadece olmasi gereken oluyordur allaaam kaderle de aram iyi degil yandik =)

kadıkoyguzeldir dedi ki...

:) şimdi daha bir mutlu oldum işte,ben de tıp istiyorum da ikimizde biliyoruz ki fizik ve kimyayı hallettmemiz gerek,ama atıyorum ilk sene kazanamazsam tercih yapmayıp tekrar çalışırım,Allah göstermesin ya :/

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

=) ben de mutlu oldum. Calismamiz gereken kimya-biyoloji agirlikli olmali. Fizik de lazim tip istiyoruz sonucta =) ben kazanamassam bu yil hic bikmam O DIPLOMAYI ALCAM DOGUDA DOKTOR DA OLCAM...

Kaptirdim kendimi kusura bakma =)

kadıkoyguzeldir dedi ki...

vaaay inanmıyorum hem de doğuda olmak istemen çok hoşuma gitti,genelde millet doğudan kaçar kaçar durur,aynı kafadayız tanıştığıma memnun oldum ben,biyolojim iyi,yani biraz eksik noksanlığım var ama iyi,sana şöyle diyeyim fizik ve kimyadan sıfırım ya,bu yaza kadar eksiklerimi kapamaya çalışıcam,dediğim gibi bu kütüphane olayına giricem,hadi hayırlısı artık umut :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

ben de cok mutlu oldum =) umarim yil sonunda eksiklerimizi kapatip amaclarimiza ulasiriz :)
Kutuphane fikrin cok hosuma gitti ,ince fikir.