Perşembe, Temmuz 25, 2013

Dizi Var Film Var

Geçenlerde ben yine evdeyim, yine götü yaymış Dr. Who izliyorum ama bildiğin tadını çıkarıyorum anı yaşıyorum anasını satıyım, şu Weepin' Angels'lı bölüm favorim ondan önceki de ondan sonraki de, hepsi. Martha'ya o kadar laf ettiler, sevmediler-kardeşlerim ve yerküre üzerindeki diğer canlı yaşam formları- lan nesini sevmiyorsunuz, aşkböceği tarzı ağlaşmalarını saymazsak iyi güzel aslında. Shakespeare'i gördü kadın! Rose gördü mü? Bok gördü! Boe'nun yüzü vay anasını! Dalekler de bi ölemediler, bi ışınlan çoğal tekrar Doctor'u öldürmeyi dene. David Tennant tamam iyi güzel de, son bir sezonumuz kaldı senle adamım! Donna da tekrar gelecek tabii. Ondan sonra gelsin Amy Pond yavrum benim ya ne güzel böyle yanakları kırmızı vesaire...çok daha böyle sevecen görünmeye çalıştım okuyunca ne sapık fantezilerle yazmışım...neyse, yakında biter Doctor Who da, en azından Game of Thrones'un yeni sezonuna kadar gayet güzel idare eder. Donna'yı Marthadan Rose'u hepsinden Amy'i Rose'dan çok..öpüyorum en güzel zamanlarından.
Neyse, bir de Dexter var, salak mal gerizekalı (bayram dolayısıyla ağza ayar) Lan Dexter'ı unuttum en son beyin parçaları vardı, böyle Dr. Vogel'e geliyordu hediye paketi vardı, Debra sızıp gidip her şeyi bok ediyordu eşeğoğlueşeğinkızkardeşi. Bi bakmışım 1. sezon 1.bölümden başlamışım tekrar bu diziye de, okul zamanı öyle bi hasta düşünceye sevk olup ardından vazgeçme gücünü kendimde bulabilmiştim. Her türlü arkadaş tahriğine -bende komple dizi var harddiskte, söylemi- rağmen. Neyse, bakalım Dexter bitiyor anasını satıyım. *askısız sütyen 15 lira, normali kaç para ki acaba? değişiyodur kesin*reklamlar çok ilginç.
Başka ne anlatıyordum ben, 
Bi çılgınlık yapıp yarın War Trilogy yapayım diyorum sonra Manyak Herzog giriyor araya Rosselliniden bi sağ kroşe...ama Herzog manyaklığıyla dövüyor, Herzoga devam hem Rosselininin filmler kargo*da.;). 
Kaspar Hauser, Nosferatu, Woyzeck...Fitzcarraldo'yu da önceki bilgisayarlardan birinde unutmuştum-ödünç alınan-
Shoah diye bi film var belgesel röportajlar anti-nazi ex-nazi holocaust kaçanlar kurtulanlar...tam 566 dk. dizi gibi bunu da 2'şer saatle ancak bitiririm. Tarih önemli.
Başka bir şey var mı diye bakınırken, 
yok!

5 yorum:

Mokoko Cumhuriyeti dedi ki...

müdür uçmuşsun sen :D:D

Atyarisindaki Eşek dedi ki...

Uçmak falan yok! :D

Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Walking Dead de bir başlayamadı. Neyse son 1 ay :)

Atyarisindaki Eşek dedi ki...

Yeliz, iyi basladi da sonra cok konustular cok ovduler 'TAMAM ANLADIK!!!' olunca bende de bitirdim 2. sezonda, zaten hikayede bi gariplik hissedince bi yavaslama bi duraklama bi gerileme...bi cilginlik vardi. Ama ama oyle diziler geliyor ki, Lars von Trier, David Cronenberg gibi devler dizi sektörünü sallamayi planliyorlar ve ben sinifta kaliyorum :O:O saka tabii ben uslu bi cocuk olup...belge alirsam asarim tipinde biri miyim?! :D

Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Evet 2. sezonda durulma oldu gerçekten ama Walking Dead izleyecilerinin belki de tek ortak kanaati 3. sezon çok iyi olduğu için o durgun 2. sezonu atlatıp 3. ye şans verip devam etmeye karar verebilenler anca bu diziye bağlanıyor :)