Çarşamba, Ekim 03, 2012

Quiz Vardı Bir Adet; Sıcak, Yağlı ve Yanmış.

Şimdi şöyle ki ;

-Üniversite =değildir Lise buna çoğumuz katılıyor ben aradaki ayrımı sadece etraftaki insanları gözlemleyerek yapıyorum.
Sıkıntım şu; başta her dk "nereye kayboldun?" "kafeye gel" mesajları atan arkadaşlar ayrı gayrı takılmaya başladı, durum düşündürücü ama üzerine kafa yormaya değmez.

-Quiz var bir de;
Dikkatsizliğim yüzünden mahvoldum diyebilirim ki sadece 1 soruyu tam bilmiyordum o da 2 puandı SCHEI§E!!! mahvolmak sayılmaz gerçi 25 üzerinden 19.5 gibi birşey alacağım sanırım, bunu da 4 ile çarparsak 78 yapıyor bir AA değil. 

5 yorum:

MariPoSa dedi ki...

:)) Üniversiteli olmak gerçekten kazanmakla olmuyor , artık üniversiteli olmaya başlamışsın kolay gelsinn

Sanıyorum benim ilk dönemde hiç AA notum yoktu :D

Erdi Karadeniz dedi ki...

O not bir üniversiteli için mahvoldumluk bir not değil Umut :D

Sınav dönemlerinde dönen muhabbet genelde '50 alıp geçsek yeter' olur :D

Adsız dedi ki...

Mari, aynen öyle. Üniversite yan gelip yatm...! neyse, çalışcam eşekler gibi. :D
Bu arada notum iyi ama pişmanlıklar dolu :')

Erdi, bizde 70 :O :O :O :D 50yle olsaydı şimdi cafe bar takılıyor olurdum, ah be! :D

Erdi Karadeniz dedi ki...

Ooo o zaman sana bol mahvolmalar :P :D

Adsız dedi ki...

Erdi, Sagool!!