Cumartesi, Eylül 22, 2012

Okul, Ev, Rakı; I am Back!

Okula gidiyorum ben, uzun zamandır film izlemiyorum. İzlediğim son film Exam'di, filmin sonunda sinir krizi geçirebilirdim.
Okuldan bahsedeyim biraz;
Alman hocam ve diğer 2 hocam da artı olarak stajyer ve Türkçe bilmeyen dünya tatlısı güzel ve güzel yani, hocamla da mutluyum hani. Sınıf da gırgır şamata, tabii şimdilik. Pandomim'den tutun, birbirimize top fırlatmaya kadar çeşitli aktiviteler içinde buluyorum kendimi. Eğleniyorum da. Mutluyum.
Arkadaş olarak da aslında 4 kişiyiz şimdilik, ileride ne olur bilinmez. Mutluyum bu insanlarla takılmaktan.
Evim de var, aslında apart. 4 kişi kalıyor bir dairede. Her odada iki kişi, döşenmiş falan. Tüpten kar edelim diye elektrikli ocak aldık, fikir benden. Tüp hariç hiçbir şeyi biz ödemiyoruz. Ev arkadaşlarım da rastgele tanıştığım insanlar ama çok iyi anlaşıyoruz, biri yemek yapar, diğeri gülmekten öldürür, öbürü de garip komşularıyla birlikte mutlu mesut.
Neden yazmadığımı merak eden olacaktır hani ;
Yazarken mutluydum ben, şimdi ise mutlu eden başka şeyler var, kafamı meşgul eden. Bu yüzden okuldan başka kimseyi ve hiçbir şeyi umursamıyorum. Hazırlığı geçtikten sonra da mis gibi olacak her şey, şimdikinden daha iyi mi olur belli olmaz ama güzel olacak.
Şimdiye kadar köpek güzellik yarışması izlemek dahil, 2 etkinliğe izleyici olarak katıldım. Diğeri world offshore championship.
Eğleniyorum ben, kafanıza göre takılın. Anlatacak şeyler var tabii ama 2 duble boğma benim zihnimi açıyor resmen, bugün bebek gibi uyurum. Ek olarak da dayımdan yürüttüğüm 1litre boğmanın da hesabı olmaz sanırım, tanrım affet! ;)

9 yorum:

... dedi ki...

Okula başlamadım ama asıl I'm back! hııh

aferin çocuğum okuluna git gel uslu uslu. arada uğra tabi gene de:D

o rakılardan hani bize haniii demem mi derim.

Adsız dedi ki...

Çalacak kadar döndü gözüm, neyseki anannem izin vermese de haberi oldu bir şekilde, yengeme de katkılarından dolayı bir teşekkürü borç bilirim.
Millet tatilden dönüyor tabii :P bir de i'm back demeye hakları oluyor, hıh! Yok rakı makı tatilden dönenlere, yaptığınız göbeğe, yaktığınız cildinize sayın.

... dedi ki...

pardon tatil derken? yanımda olsan ağzını gözüne vururdum valla. pis Umut. git rakını iç, lazım değildi

Edebali dedi ki...

Ne ara başladı ya okul? :) Benim ki daha 1 Ekim'de. Boş boş dolanıyorum halen. :)

Aa o mersindeki grand prix'nin birazını izledim ben de televizyondan. güzel ama bir f1 değil. :)

Bi de sana tavsiyem o boğmaları kötü günler için sakla. :) misal, sınav haftaları :)

Adsız dedi ki...

Yüzüme vurma Jöy, ok tatil değildi senin durum ama olsun tatilden dönenler...dönmeyin kalın orda.

Edebali, 12'sinden beri takılıyoruz, ciddi anlamda başladık hani.
Offshore acayip heyecanlı yea, ok F1 izlemedim ama ne biliyim, güzeldi, o sıcak çekilir miydi? Bilemem tabii.
Boğma, of allah diyorum, ayığım şu an, kafam güzelken daha mantıklı konuşuyorum, daha düzgün konuşuyorum çok tersim Edebali! Sınav haftası diye bir şey yok, bu hafta ilk Quiz yolda ne diyorsun :) Quiz'den önce iki tek attım mı oh misss, Almanca'yı ana dilim gibi konuşurum o zaman :)

Adsız dedi ki...

Gökan, anlaşamadığımız da olacak tabii, seneye direkt eve çıkıyorum hacı, lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi...dırı dırıııı

Mia Wallace dedi ki...

artık okullu oldun ve bence yazıcak tonla şey olmalı :)

Erdi Karadeniz dedi ki...

Olumlu gelişmeler ve seni mutlu eden yeni yeni şeyler olması süper. Devam etsin bunlar. Ama yazmaya da devam et bırakma buraları :)

Adsız dedi ki...

Mia, yazacak bir sürü şey var ama bu sene biraz kasmam gerek, hiç bilmediğim bir dil ve şu an iyi gidiyorum. Kascam kascam!!! :D Yaaazzcc...yazabilirim umarım.

Erdi, sonunda güzel şeyler oluyor değil mi? :) Ergen zırvalamalarımdan bıkan usanan 70milyon-abartı?-a selamlar burdan. Hep izliyorlar sağolsunlar, bebeğinden, yaşlısına 7-70 7-24 blog başında :D
-Başım ağrıyor, çok ağrıyor, buraların güneşi fena, bir de yürümüşüm ki sormayın, açım da hani-