Cumartesi, Eylül 29, 2012

Anne, Alışveriş Arabasında Adam Var! :-{

Dün alışveriş arabasında gezdim koca marketi- Hipermarkt-, acayip eğlendim.
İnsanların şaşkın bakışları, gülmemek için kendini zor tutanlar, çocukların şaşkın ve özenen bakışlarına bile maruz kaldım, bütün bakışlara bakarak karşılık verip eğlendim. Çok eğlendiğimi gören "big brother"lar ki onlar her yerden izlerler, bir güvenlik görevlisi gönderdiler. Kibarca "onlar sizin ağırlığınızı taşıyamaz, başınıza bir şey gelmesini istemeyiz." şeklinde uyardı, umurlarında değildim onların tek derdi yere düşersem ve market içinde başıma bir şey gelirse dava açabilecek olmam sanırım ki açamam sanırım, devam etmek istedim, etmedim tabii.
Alışverişin inanılmaz bir ağırlığı var onu öğrendim. -Poşetler değil.
Alışveriş sepetinde 20 yaşlarında birini görürseniz şaşırın belli etmeyin ama güvenliğe de şikayet etmeyin. -Kameradan izlemişler, marketin kara listesiyim artık! :D
Bukkadar eğlendim.

10 yorum:

glennis. dedi ki...

ahahaha iyiymişşş.

Erdi Karadeniz dedi ki...

Benim çalıştığım yerde de buna benzer bişey olmuştu. Bi kız vardı bu kez alışveriş arabasının içinde. Epey gülmüştük :D :D

Mia Wallace dedi ki...

seni seni :)

MariPoSa dedi ki...

Bunda amacın neydi merak ettim :P
Eğlenmek olamayacak kadar uç nokta çünküüü :))

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Memlekete rezil ettin bizi:D

Adsız dedi ki...

Heidi, çok eğlenceli çok! :D

Erdi, gülünmeyecek gibi değil hani, markette çalışanlar bana nefret dolu bakışlar fırlatıyorlardı, görmezden geliyorlardı. :D

Mia, :* :D

Mari, şöyle izah ediyim ; insanların bu gibi durumlarda nasıl tepki vereceklerini hep merak etmişimdir. Mesela Little Miss Sunshine'ın sonundaki kadar atraksiyon olsa hayatımda ya da filmlerdeki kadar kafamıza eseni yapabilsek :D

Yazar, 7 ekim'de bungge-jumping var, gidebilirsem ona da gidcem. Rezil olunmaz ya, her markette siyah beyaz vesikalık fotolarımı görebilirsin. Bu adamdan uzak tutun -alışveriş arabalarını, sepetlerini... diye.

MİLLET! 7 Ekim'de Bungee var, yakınlardaysanız bi ses verin gidelim yahu :D
Bu arada Sanal Alışveriş mi diyorlar, açıklama ; sepetinizi almak istediğiniz şeylerle dolduruyorsunuz ve alışveriş bitince de almıyorsunuz, markette öylece bırakıyorsunuz. Bunu da merak ediyorum ama pek bi eğlencesi yok "usta bana şurdan 500 gr pastırma!" ya da "parmesan çok güzel görünüyor tatlım, istersen 1 kg alalım" çüş! sanki pizza yapcan, gibi.
Giyim mağazalarına içecekle girilmiyor ya hani, ben milkshakele girdim; adidas'a dondurmayla girdim, ısıra ısıra yiyodum dondurmayı.
Başka bir deliliğimi gördünüz mü? Yooo, yakında tutuklanırsam bana iççamaşırı getirin.

MariPoSa dedi ki...

Atraksiyon istiyorsan aç bir hükümet aleyhine pankart yeter hem sonu tutuklanmaya da gider ilerde çocuklarına yahu gençken az tutuklanmadım bu siyasi olaylarda diye ballandıra ballandıra anlatacak hikayen olur :D

Adsız dedi ki...

Mari, öyle bir şey olmayacak ;)

MariPoSa dedi ki...

Merak etme ya çok kötü bir şey değil ki olabilir yani en "doğal" hakkın .. ah bu 80 sonrası gençlik öldürüyor beni !!

Adsız dedi ki...

80 sonrası gençlik :') : bize şimdi böyle hitap ediliyor demek, ileride "tüü kaka allah belanızı versin" diyecek olanlar olacak belki de. Hakkımdı, artık değil :)