Perşembe, Ağustos 09, 2012

The Boat That Rocked -Film BOMBAAA!-




Bu film, 1966'nın İngiltere'sinde korsan radyo yayını yapan bir gemiyi anlatıyor. Konu bu.
Ve bu film şimdiden izlediğim en güzel en komik en eğlenceli en duygusal en romantik en seksi en ateşli en bombastik en epik film olmayı başardı bile, epik? anlamını bilmeseaym de çok güzel bir filmdi.
Little Miss Sunshine'dan sonra mutlu olmak için izleyebileceğim hatta her gün izleyebileceğim bir film olmayı başardı. Çok sevdim, mürettebatla birlikte o ana tanık olmak, ne biliyim, aradaki tatlı çekişmeler, muhteşem cumartesiler, harika kutlamalar, sürpriz. Bu film birden fazla şey, beklentileriniz tavan yapmış olabilir ama sesli gülmek ve sesli küfretmek için sabah tekrar izlicem, millet rahatsız olmasın diye içime attım  bir de notum var ;
Radyo Rock yenilmez, Radyo Rock ezilmez ; çünkü Radyo Rock hayat dolu çünkü Radyo Rock müzik dolu!
Rock'n Roll'u hissedeceksiniz millet! Şarkılar mükemmeldi doğal olarak. Her olaya bir şarkı, her karakterle uyumlu bir şarkı çalması, hele bunu radyo aracılığıyla yapıp 30 milyon insanı kendilerine hayran bırakmaları, Sikerim böyle işi adamım!!!
Rock seven biriyseniz de ne bekliyorsunuz? İzleyin edepsizler!

Kendime not : Her mutlu olmak istediğinde bu filmi izle-

10 yorum:

otomatik portakal dedi ki...

izleyeceğim sanırım. en azından fotoğraflar çok eğlenceli.

bir de seni mimledimm. gel al miminiiiğ.

Adsız dedi ki...

Sanırım değil, izle. Eğlenceli tabi tekrar tekrar izleyesim var.

glennis. dedi ki...

hahaha Umut'tan önce izlediğim bir film vaaar :o

bu yılın ortasında izlemiştim sanırım bu filmi, cidden ben de çok beğenmiştim yaa.

***spoiler***

ama o adamın plakları suyun altında kaldı ya, nasıl içim acıdı bilemezsin :(

***

ben de o zamanlarda yaşamak istiyorum...

Adsız dedi ki...

Tüh, tavsiye edecekken :'))
Spoiler****////////////////
Plaklara üzüldüm ben de ama Dr Gave "geri fırlatıp attı ya" öldüm orda :D
******/(///////////

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Oha lan!
NE çok film izliyorsun!

Adsız dedi ki...

Yazar, patolojik vakayım ben. Film izlemediğim zaman müzik dinliyorum onu da yapmadığım zaman sağa sola sataşıyorum ki bu hiç hoş sonuçlar doğurmuyor, ben çaresini bulmuşum gerisini koydum rahvan ehuehuehe!

Emrah Ateş dedi ki...

yorum yazdım ama gitmedi mi la
kenara yazdım bu filmi
tavsiyelerini dikkate alıyorum dostum

Adsız dedi ki...

Eyvallah Emrah, izleyip bırakmayın gelin yorum bırakın film hakkında.

Unknown dedi ki...

ben de akşam akşam nerden geliyor bu kıkırdama sesi diyordum ki sebebini öğrendim...

Adsız dedi ki...

Kardeş! Gülünmeyecek gibi değildi hani, buraları aile platformuna çevirdik lan :D