Cumartesi, Ağustos 18, 2012

KAZANDIIIIIIĞĞĞĞMMMM!!!

Selam millet,
Uzun zamandır kişisel yazı yazmıyordum bloğuma ki bu çok kişisel bir tercihti. Film izleye izleye kültür mantarına dönüşen Eşek, dün akşam sularında aldığı haberle neye döndüğünü şaşırdı, nevri döndü, psikotik nevrotik ultrasonik şeyler yaşadı, abartıyorum hiçbiri olmadı.
Dün akşam oldu her şey;
Pastel, twitter'a yazmış AÇIKLAANNDDI diye, ben de 1dk sonra görmüşüm yazdığını. Telefonum çok güzel bişi, öyle güncelliyor ikide bir, ee velhasıl kelam. OSYM sayfası açıldı, kimlik numaram titreyen ellerle girildi, elektrik yeni kesilmişti ve yeni gelmişti. Bizimkiler yeni uykuya dalmıştı, her şey o kadar yeniydi ki, sanki yeni doğan çocuğun vaftiz edilişine şahit oluyormuşum gibiydi. Sayfa ultrahızlı açıldı. Mersin yazısını gördüm, ok ama mütercim tercümanlık almanca! Oha dedim, la olum bir yıldır peyzaj da peyzaj şehir bölge de şehir bölge diyen sen değil misin bu nasıl ilginçlik? dedim kendi kendime. Kalktım yatağımdan, annemin yanına gittim. "Anne, bak" diyorum sakin bir şekilde. "NE? NE OLDU?!" diye panik bizimki. Baktı kazanmışım, açtık ışıkları sarıldık birbirimize. Çok duygusal anlar o anlar, bir de insan düşününce böyle bir bakıyor geriye hani, neyse duygusala bağlamak istiyorum.
Size bir Sayısal öğrencisinin nasıl Tercümanlık kazandığını anlatan yazımı takdim etmekten gurur duyarım.
Not: Birkaç ingilizce deneme çözüldü yarım yamalak, buna rağmen kazandım, benimkisi hobi niyetiyle sınava girmekti. Mühendis olmak istemiyordum oysa Makine mühendisliğine yetiyordu puanım, bu yüzden üzgün değilim. Üzülürsem de şehir planlama için üzülürüm ama neyse ; Buyrun burda MATEMATİK LYS ve YABANCI DİL sınavına girişimi anlatan ultra şapşal yazı.
http://atyarisindakiesek.blogspot.com/2012/06/mut-ter-kardesler.html

Lonely Boy videosu olamayacak gibi, bir de KAZANDDIIIIĞĞM! diye bağırdığım bir video ekleyecektim. Yalancı değilim ben yahu, sadece biraz utangacım.

İzleyicilerime not : Bu zamana kadar dershane yazılarıyla kimilerini çıldırttım kimileri ise hep yanımdaydı, hala yanımdalar. Bir teşekkürü borç bilirim. Teşekkürler :')

27 yorum:

... dedi ki...

mütercim tercüman umut mad:D

güzel güzel:)

tekrar tebrikler çocuum. sevindirdin bizi^^

Seymsomething dedi ki...

Olm nerden nereye la asdfghjkl. Ben de alman dilinin kiyisindan dondum asdf. Nasil mi? Hacettepe alman dili ingilizce sinaviyla aliyodu yazdim sonra da kazanicam belli diye son gun sildim asdfghjkl. Ama senin peyzajdan almanca tercumanliga yolun coh ilginc he asdfghjkl. Simdiden kolay gelsin karşim tekrar tebrikler :D

Adsız dedi ki...

tebriks.:)

Unknown dedi ki...

Hahaha hadi hayırlısı olsun ... Hem bu arada blog alemide bayağı çalışkan çıktı he ortalamanın çok üstündeydiz bakıyorum

Entel Karınca dedi ki...

Hey dostumm!
Tebrik ederim. Çok sevindim valla. Çok güzel bir bölüm bence Umut. Hayatımızda yeni bir sayfa açılıyor farkında mısın. Hayırlı olsun cano :D

Erdi Karadeniz dedi ki...

Tebrikler Umut, güzel bir bölüm. :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

hayırlı olsun:) tebrık ederim:)

Jane Doe dedi ki...

tanıdığım ilk şehir planlama isteyen kişinin gidip mütercim tercüman olması senden beklenirdi :)

güzel pek güzel,

Glückwünsche!-gogıl transleyt yalancısıyım-

glennis. dedi ki...

hahahah :D umut yaaa...
Akşamdan öğrensem de şuan şaşırmış gibi yapıcam :P

olum ben de marmara üni. radyo televizyon ve sinema kazandım laaan :D
neyse o da bi köşede duruyor ehi.
Bence hepiciğimiz çok başarılı gençler olacağız :')

Poliganum dedi ki...

aa çok iyiymiş.tebrik ederim :))

Volante dedi ki...

bende blogun cıkmıyordu tesadüen simdi görüdm önceden de okuyordum da kapattın sanmıstım.neyse.
tebrik ederimmm :D ben de öylesine dil sınavına girmek istiyorum hatta arkadaslarla bi de tercümanlıga gidiyormusuz falan diyorduk.seninki de o hesap olmus:D

Edebali dedi ki...

Tebrik ederim :) Süpermiş. ösym'nin böyle bişey yapacağı aklımın ucundan geçmezdi benim de :)

Artık Almanca konusunda yetkili merci sensin söyliyim :) Hayırlı olsun tekrardan.

otomatik portakal dedi ki...

hoğğğğpp kazandıkk mı yaa :D
ay ne güzel oldu çok da iyi güzel bişiy oldu :D

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Dediğini yaptın demek!
Ben sana yazma dedim ama yazdın ha:)
Yine de sonsuz tebrikler yeğen:)
Hadi bakalım,hoşgeldin Mersin'e:)

Cessie dedi ki...

Tebrik ederim! :D

Mr.E dedi ki...

Aferin lan eşek herif! Adam olacaksın sen ;)

Adsız dedi ki...

Kardeşimin blogu açık kalmış, dövcem :')
Öncelikle Jöy, bu zamana kadar çıldırttığım nadir insanlardansın, Almanca bişey lazım olursa söyle ablacım :') -duygusala bağlamak + sarılmak-
Seyma, ben çılgınca bişey yaptım ama Şehir Planlama neden gelmedi yea? Araştırcam bu sorunu çözcem :')
Fahimcim, teşekkürs. :)
Emir, ben çalışmadım ki :') öylesine girdim dil sınavına ehuheue! :D Şansa bak.
Mert. Dostum, çok güzel çok güzel asılacam bırakmıcam, 3 lehçe dilinden biri cepte kaldı geriye Rusça ve Çince, Rusça öğrenirim ama Çince ı ıh. :D
Erdi, umarım zorluklarına katlanabilirim. :)Teşekkürler.
Biricit, teşekkürler! :)
Doktor Doktor! Diyorum sana klinik vakayım ben, lütfen beni kapatıp üzerimde garip deneyler yapınız, rica ediyorum. :D Danke! :D şlaskdaşsd
Haydiiii, güzel şaşır :D. Helal la sana, Marmara'da tanıdık var negzel. Çok başaracağım çok delireceğim, kuduracağım resmen şasdkasd :D
Poli, sinemanın faydası! :D Sponsorlar -cnbce, e2, altyazılı festival filmleri-
Volante, aynen öyle oldu da şoktayım :D
Edebali, ne zaman İstanbul Peyzaj'ı unuttum, işte ondan sonra böyle garip şeyler geldi başıma :D Teşekkürler.
Bötüüğğ! Kazandık! Bal gibi kazandık, lokum gibi, baklava gibi, kader kısmet meselesi olmuş benimkisi :D
Yazar, yaptım ama delilik bu! :D Saf delilik :D. Ben inanıyorum be Yazar, sıyrılacam sağ salim inşallah, başarılı tercümanlardan olurum yarebbi!
Cessie, teşekkürler darısı isteyenin başına :D
Eren, Dedim dedim meslektaş olamıcaz bari sektörle alakalı olsun dedim ama yok olamadı. Adam olacam inşallah :D

Millet okul bitsin, Arabistan beni bekler. Almanlar zibil gibi para döküyor oralara, ben de aracı olacam, Almanca-Arapça dialoglar kurcam :') Arap Şeyhlerinin kankası olacam, beraber jiplerimize atlayıp Dubai senin ora benim yok bura benim diye kavga etcez. Altın kaplama saat takacam, pırlantalı da olabilir ama çok homo onlar. Başka bir şey de yok, beni neyin beklediğini biliyorum bu yüzden memnunum hani, hayırlısı diyin dua edin ne biliyim yapın bişeyler ben de elimden geleni yapcam, alnımın akıyla da sıyrılcam inşallah yarabbi duy sesimi! :D
Hadi görüşürüz inşallah, filmlere devam.

Adsız dedi ki...

vay be. nasılda hızlı geçti. yaşarken değil, tabi şuan düşününce öyle.
Şunu demek için gelmiştim. Tebrik ediyoruz efenm.

Adsız dedi ki...

Büteyra, teşekkürler :) nasıl oldu ben de bilmiyorum ama oldu bir kere :) hayırlısı :')

MariPoSa dedi ki...

Bir insanın istediği bölümü okuması kadar güzel bir şey yoktur. Mühendislik tutuyordu gitmedim demişsin ayrıca tebrik ettim seni toplum baskını yenipte benim yolum bu diyebilmek şu devirlerde gerçekten zor .

Zorlu bir yol seni bekliyor iyi şanslar ;)

Adsız dedi ki...

İçten tebrikler ve mutluluklar yeni bölümünde :)
Çok iyi tanımamama rağmen, gerçekten sevinmemin nedeni benim de sınav sıkıntısını yaşayanlardan biri olmam sanırım :))

HuYsUz dedi ki...

çok sevindim :) hayırlı olsun, öyle olacağına da eminim :) tadını çıkar...

Adsız dedi ki...

Mari, ben çocukluğumdan beri var olan sisteme karşı büyümüş biri olarak... şaka yapıyorum ama içimde durduramadığım bir anarcho var seviyorum onu. :) Yolumdan dönmem ama Şehir Planlama'yı çok istiyordum denicem tekrar tabii ;)
İç ses, yorumun mutlu etti teşekkürler. Sınav ve eğer gittiysen dershane illeti depresyona bile soktu allah belasını :')
Huysuz! Tadını çıkarcam, ev bulmaya çalışıyoruz :') bilet almak için gittim dün ama almadım mesela. Öyle günler su gibi geçer bu saatten sonra.

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Çok sevindim. Hayırlı olsun. :)
Çok güzel bir bölüm tutturmuşsun. Tebrik ederim. :)

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Spot Işığını Arayan Kız :') güzel olduğunu düşünüyordum ben de ta ki 5 ve 6. dönemlerde tıp, roman ve diğer bilimum ilginç şey çevirmeyi öğreneceğimi okuyana kadar, hala güzel olduğunu düşünebilirim ama beni neyin beklediği konusunda heyecanlıyım :) mutluyum aslında :)

Adsız dedi ki...

Kaçtır söylüyorum, bir de yazayım bu postunun altına.

HELAAAAAL OLSUUUUUN KARDİŞİM! :)

Adsız dedi ki...

EYVALLAAAAH! :D