Salı, Temmuz 31, 2012

Sony'den Haber Var!!! -TEKNOLOJİ-

Selam millet!
Bomba gibi bir haberle karşınızdayım tabii bu haber sadece Sony Ericsson sahiplerini ilgilendiriyor.
Geçtiğimiz aylarda Sony'den büyük bir atak geldi ve 2011 Xperia serisi telefonlarına Android ICS güncellemesi getirdi. Facebook entegrasyonu ve performans iyileştirmeleri derken bazı kullanıcılar problem yaşayıp GB'ye geri döndüler, ben hiç sorun yaşamadım şahsen arada ram'den dolayı çektiğim sıkıntıları gözardı ediyorum, seviyorum telefonumu. İnternet bağlantısıyla ilgili de bir bağlanamama sorunu oluyordu onu da halledince şirket, gözümde büyüdü çekikler!

Geçtiğimiz hafta içinde Sony Facebook ekibinden gelen bir açıklama bütün Xperiaseverleri üzdü. Açıklamada 2011 Xperia'ların Android 4.1'e yükseltilemeyeceği yönünde, gelen tepkiler mi büyüktü, kullanıcılar mı iyi örgütlendi bilemiyorum ama Sony ekibi yaptığı son açıklamayla 2011 Xperia serisinin 4.1'e yükseltilebileceğini açıkladı, sevgili çekik Sony ekibi ve çekik olmayanlar, seviyorum sizi ulan!
Sony'den gelen son haberlere göre, Sony Tablet S serisinin ikincisi daha ince ve daha hafif olacakmış, adı da Xperia'lı bir şey olacakmış. Nvidia'nın Tegra 3 platformunu kullanacağı dedikodular arasında, dedikodular haklı olabilir çünkü 1. nesil tabletlerinde Tegra 2 kullanmışlardı, bu tablet için de bir Tegra 3 düşünülmesi pek muhtemel.
Asus'un T700'ünden daha güzel olursa Sony Xperia Tablet S, piyasaya yeni bir soluk getiren Sony'nin işleri kızıştıracağını söyleyebiliriz.

GB:GingerBread, ICS:Ice Cream Sandwich
Güncelleme tarihi konusunda kesin bir bilgi yok ama tahminlerim 3.çeyreğin sonları yani Eylül gibi elimizde olur güncelleme, umarım performansa ve ısınma sorununa çözüm bulunur, arka planda açık kalan uygulamalar da 4.1'de manuel olarak tamamen kapatılabiliyor.

20 yorum:

deeptone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Panik olmana gerek yok eski dostum, come down buddy, come down.
Umarım sen de hatandan dönmüşsündür, bloglarda yaptığım yorumlar seni ilgilendirmez, ilgilendirir mi yoksa? Hmmm, bu çok karmaşık aslında.
Ne demek istediğini anlamadım, kime ne olmuş da yardım etmişsin. Hey dostum, titre ve kendine gel. Eski hatalarından dön ve ergen numarası yapmayı bırak. Seni ifşa etme gibi bir amacım yok merak etme, rahat ol. Yorum kısmına yazmanın amacını da biliyorum ki mail adresim var sende "eski dostum". Buraya yazayım da, çocuk işte haha bakın ben bir büyüğü olarak uyarıyorum, yemezler babe! Eğer bu şekilde bir saldırı daha yaparsan, ki bu açık bir tehdit, bloguma uğrama adamım. Sevdiğim insanların da bloguna uğrama sen kim olduklarını çok iyi biliyorsun, dediğim odur ki bir daha yorum kutusuna yazmadan önce tekrar düşün. Mail adresim yukarıda iletişim kısmında. :) Eski dost, sen de dostçakal.
Blogundan kaybolan ben değildim, senin iki yüzlü davranıp "ay ben izlediğim blogları sürekli yeniliyorum" tavırlarındı. İlk kaybolan sendin, benden korkmana gerek yok ;)

deeptone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
deeptone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Yalan söylediğini kanıtlamami ister misin? Benim mail adresim vardı sende neyin hesabını yapıyorsun, güldürdün beni deepblueeagle. Hakaret olarak algılama sadece mantıklı açıklaması olmayan şeylere söylenenler gibi, uzaylı dediğimizde hakaret mi oluyor? Onun kadar normal.
Mail adresin bende, her ikisi de. Bir dahakine mail at.

Adsız dedi ki...

Usturupsuz ve diğerleri sen kim olduklarını biliyorsun, mail konusunda bir daha uyarmak istemiyorum. Yorum kutusuna alakasız yorumlar yapılması canımı sıkıyor.

deeptone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
deeptone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Hafızanı tazele ve diğer mail adresine de arada bi bak istersen, şimdi çek o lanet kıçını blogumdan, yorumlarını da tabii.

deeptone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Lanet olası yorumlarını blogumdan kaldırman konusunda uyardım seni dimi?
Yarına kadar zaman tanıyorum ki, rss ile yorumlarımı takip eden bir sürü izleyicim var, yani boş yazının altına yorum atarak özel sorunlarını burda paylaşabileceğin özgürlüğüne sahip olduğunu mu düşünüyorsun?
Yarın bu yorumları gördüğüm takdirde, sevgili deep sana bu şekilde hitap etmeyeceğimi bildireyim, uyarı sadece ;)

deeptone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Böylesi daha güzel "old friend"

deeptone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Senin de merhamete ve affedilmeye ihtiyacın var, tavsiye hayatının kalan zamanında bol bol af dile. Işığa doğru yürü ki, bir daha buralara uğrama yaşlı dostum.

deeptone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Ha bu arada neye yanıt verdin ki? ben sana soru sorduğumu hatırlamıyorum. Herhangi bir blogta yaptığım yorum yüzünden alınıp üstüme bu kadar gelmen, lütfen aptalı oynama, benden uzak dursan iyi edersin.

Adsız dedi ki...

Vicdanımı sızlatacak bir şey görmüyorum ortada, benden büyüksün babam yaşında adamsın saygı duyarım tabii ama senden öğrenecek bir şeyim yok. Lütfen daha fazla çirkinleşme, yanlış yönde olan öfkeyi nerden çıkardın amcacığım, sakin olunuz lütfen. Sizden özür dileyeceğime kırdığınız kalplerden merhamet dileyin derim, buna ihtiyacınız olacak. Şimdi lütfen terk edin blogumu.

Adsız dedi ki...

Gökhan! Walkman telefonları android'li halleriyle piyasaya sürdü Sony ama yok eskisi gibi olmuyor.

Adsız dedi ki...

Benim sony ericsson arc sandalyeden düştü :'( ağlayacaktım olum, sonra yine düştü sonra yine. şimdilik köşeleri ezilmiş ama pek belli olmuyor. Sony baba markadır, parasının hakkını verir, nazik hanım evladı telefonları üretmez! :D