Çarşamba, Şubat 15, 2012

Rehberlikçi 2. Round -Çok Küfürle Yazıldı.

Selam millet, rehberlikçiye sesleniş yazısı olacağı için lütfen çocuklarınızı veya çocuk ruhlarınızı ekrandan uzak tutunuz.
Başlayabilirim.
Sevgili Rehberlikçi,
1. dönemde, A sınıfında 4 özel öğrenciniz(!) ile birlikte, deneme sınavlarım iyi olmasına rağmen, derse girmeme engel oldun. Bu da tabii ki kaygısız olan insanlarla saçma sapan bir sınıfta devam etmeme, ders performansımın düşmesine neden oldu. Bu senin hatan! Amına koduğum! Orospu! Kevaşe... neyse devam ediyorum.
Sınavlarım iyi olmasına rağmen, diğer 4 kişiye gösterdiğin ilgi ve alaka(ek dersler ve soru çözümleri)'nın yarısını bana da gösterseydin, şu an için mükemmel bi aşama kaydetmiş olurduk. Bu da senin hatan! Sperm israfı! Meydanda seni domaltıp siktirmez miyim lan ben!?!
Neyse, devam ediyorum.
Son olarak, ek ders istememe ve hakkım olmasına rağmen, "soru çözümünde ders yazamam!" dediğin halde, soru çözümlerini işgal ettin! Bugün sabah da bu soru çözüm saatini ilk olarak benim ihlal ettiğimi söyledin. Yağ gibi yukarı çıkmaya çalışıyorsun, eyvallah. Bu bardağı taşıran son "yağ damlası" oldu, seni o damla'nın içinde kızartırım, piç!
Yarın gardını al pezevenk! Çünkü bir daha sabahlar olmaması için dua edeceksin. Hadi yarın dershane yönetimi çözemedi bu sorunu diyelim. Ben dış müdahalelerde bulunmasını da bilirim.
Açık tehdit mi?

Not : Yazı tamamen hayal ürünüdür, okan bayülgen'in de programına başladığında dediği gibi ;)

8 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

bu rehberlikçi,danışman milleti her nesilde aynı f..cking egoist olmak zorundalarmı yaa??ulan senin başka bi meziyetin yok zaten,tek gorevin ogrencinin istedigini ayarlamak,uzaya füze mi gönderiyon ne bu havalar lan?!zaten stres topu olmuş çocuklar daha beter psikolojilerini bozarlar hep..aa sinirlendim valla:D yarn ne gerekiyosa yap dostum,arkandayız;)

Adsız dedi ki...

Yarın da işte bakalım tek "egoist olmayan" kişi ile görüşmeyi planlıyorum.
Doktor, bildiğin melankolinin dibine vurdum, placebo, nirvana, oofff ulan of! Aslında daha çok küfür ediciydim ki tuttum kendimi. Çok tuttum.

Dr.eamer dedi ki...

plasebo iyidir en azından karaciğere zararı yok,ama Kurt amcayı örnek almıyoruz okey;)

Adsız dedi ki...

Doktor! Plasebo can ya :D
Peki bi soru :
Placebo : İlla bir hap gibi mi olması gerekiyor.
ben hap atmadan da plaseboyum euheuh.

Dr.eamer dedi ki...

bize her yer plasebo yigenim,gunu gelir bitki çayıyla kafa da buluruz erikle sarhoş da oluruz;)

p.s.favorim de "meds" dir,ee "post blue" da candır;)

Adsız dedi ki...

Bu arada meds, every you every me bir de song to say goodbye var ki bunlar da beni benden alır ve evet meds favori! :)
plasebo plasebo takılak biz ne olacak, bu arada alkol almadan sarhoş olabilme gibi bir özelliğim var doktor, napcaz? :D bu yüzden de pek içemiyorum!

Dr.eamer dedi ki...

içme işte ne gereği var,pis alkol tü kaka:D
bak kendi kendine kafa 1 miss işte ben halimden memnunum:)

Adsız dedi ki...

ben de memnunum, j&b dun goz kirpti, sadece kokladim, valla billa. Kardesim gormese aslinda...