Perşembe, Şubat 23, 2012

Dikkat Kevaşe Çıkabilir 2

Selam,
Bugünden kısa kısa notlarımızı aldıktan sonra da oyundan bahsediyim biraz.
Dün aldığım biyoloji testinin devamını getirdim, organeller ve fosforilasyona özel ilgi ve alaka göstermem gerekiyor bir de nükleik asitlere. Etüdümü de aldım mı, soru kaçırmam inşaallah yarebbi!
Bugünün programı ;
Kimya, organikti. Yine organik ama bu kez Hayatımızda Kimya daha sözel daha naif bi konu. Sabundan, deterjandan bahsettik ve ilk defa sabunun ve deterjanın formülünü aklımda tutabildim. Suyun sertliği, yüzey aktifliği vesaire.
Matematik, fuck diyorum başka bir şey demiyorum. Türev iyi hoştu aslında başlarda ama bu ne la?! lne, logaritmik bilmem neler, fonksiyonun türevi. Fonksiyonda zorlanırken bir de bunun türevini almaya çalışıyorum, çok çaba çok çaba full çaba göstermem gerek.
Biyoloji, can ya! En sevdiğim. Ondan sonra Kimya tabii. Neyse, ders iyiydi, bitkilerin yönelme durumlarını falan inceledik. Genel anlamıyla güldük, eğlenceli gidiyor derslerimiz.

Rehberlikçi faciasından sonra kevaşe faciası baş gösterdi sayın izleyiciler,
Kevaşenin derdini çözemedim ben, anlayamadım da. Hani soruyorum bi de "derdin ne kızım?" diye. Ama yok arkadaş, tavşan dağa küsmüş misali. Heh konuya gelelim ;
Benim cuma günü gripten nevrim dönmüşken, arkadaşım da bi nevi vedalaşmak için dershaneye uğrayacaktı, buna rağmen gidememiştim. Bizim kevaşe de Cuma günü kavga etmiş kızın biriyle, yok efendim neden ben yanında değilmişim zor gününde?! :D lasuhdaueh, lan bi kere ben soruyorum "lan kevaşe neden ben gripken gelip çorba yapmadın? he?!" çorbana da ihtiyacım yok, sana da. Fuck ulen! Bir de kitabımı getirmedi bugün, eğer yarın da getirmezse - facebook'a onun bendeki kitaplarının yırtık hallerini atmayı planlıyorum. Kızı da etiketlerim iyice delirsin.- Bu kadar kötü değilim ama gelmesin o kitap bakalım! uaehuaeh

Bu arada Star Wars indirdim, bütün filmlerini. Sınav öncesi bi kafa dağıtma bi kendimi bulma amaçlı izlemeyi düşünüyorum da zaman doğru zaman değil gibi. Millet delisi oluyor, izleyenleri de görüyorum ama sorun şu;
- izlemek için doğru zaman değil çünkü kafam dağınık, acep kaçıracağım yerler olur mu filmde? bundan korkuyorum açıkçası.

12 yorum:

... dedi ki...

Star Wars sağlam kafa ile izlenmeli. Bence sınavdan sonraki rahatlamışlık ile iyi gider:D

İlla kafanı dağıtıcaksan git 25 dakikalık komedi dizisi izle. 6lı film serisi değil!

Şimdi dersini çalış öyle gel:)

Adsız dedi ki...

Joy, yapma gözünü sevdiğim, ders haricinde bir etkinliğe katılmam gerek. Çok dağınık bu kafa, koparıp atasım -yok ama mecazda evet atasım var. Tamam Star Wars değil ama Mr.e'nin dediği Scott Pilgrim vs the World izliyim o zaman. Ders yoooh! :D

... dedi ki...

Scott Pilgrim caizdir, izleyebilirsin yavrum:D

Ders yok olur muu, vardır. Az fazladan çalış sen de:D

Benden çok korkunç anne olur bak hissettim şu an>_<

Adsız dedi ki...

Ders tabii ki var ama bu kafayla olmayor olmayor! :D
Çalışiciim tabii ki. Elden bişey gelmez. ajitasyon!!! :D

RE-L124c41+ dedi ki...

olm uğraşma len kızla uslu uslu kitabını al ondan,sonra ikinizde siktir olun.:D

alla allaa ya beni de sinir ettin.ayrıca o kıhkıhı yedircem ben sana :D :D:D:D

Adsız dedi ki...

Kıh kıh kıh!
İnsanın karşısına hayatında kaç kevaşe çıkabilir? Çok. :D

RE-L124c41+ dedi ki...

seni çok fena yaparım velet!:D
ayrıca bebe halinle bi laf öğrenmişin kevaşe de kevaşe.sıkıntı bastı lan.öf.

Adsız dedi ki...

Tamam la yazmıcam artık bu kızı, öf! :D Gelme la üstüme alla allah yeaa!

RE-L124c41+ dedi ki...

gelirim gelirim. ben senin reyüsün olarak üstüne gelirim.nokta. ayrıca o kızın bahışlarını hiç beYenmedim.
pek meymenetsiz. asdfghjk :D:D

Adsız dedi ki...

... olsun gitsin o zaman yahu! :D
Ben de bayılıyorum sanki kıza, tevbe yarebbi dinimiz amin.
-bu arada döner artı bir tabak patates, kalkamıyorum yerimden la!

eLmyra dedi ki...

sınav öncesinde kafa dağıtmak istiyosan izle ama muhtemelen kaçıracağın yerler olur. sınavdan sonra bi daha izlersin, hem rahat rahat daha zevkli olur :)

Adsız dedi ki...

elmyra, hafta sonuna ertelemeyi planlıyorum da haftasonum bile dolu!
Türkiye geneli sınavın da tedirginliği ve ştreşi de var.
-Ben de kaçıracağım yerler olmasından korktuğum için izleyemiyorum, yoksa can ya, cartoon network'te bile izliyorum :S