Cumartesi, Aralık 31, 2011

300. Yayın... 2012

Sevgili 2012 hayatıma gireli dakikalar olmamışken bunu sana geçmişten yazıyorum. Yakın geçmişten, dünden...

Bugün günlerden Cuma ve belki dershanenin piçliğinin tavan yaptığı günlerden biri. Kurucular ayrı kafadalar zaten ama helal süt emmiş olanlar çok az.

Senden istediğim sevgili 2012 , beni bu piç kurusu kaynayan yerden kurtarman. Bunu beraber yapabiliriz. Sen 4  hanelisin ben ise iki-20-. benzer noktamız var, ilk iki hanen benim dünyada geçirdiğim toplam zamanla aynı. Hadi o zaman bunu kutlayalım 2012! Sana ihtiyacım var...



Bunları Cuma 2011 16:36'da gossip - every time dinlerken yazdım. Bu arada re-l reyüsle de sohbet ediyorum ki... Ne sohbet, görmen lazım! Şu anda da sohbet iyice psikopatlaştı. Saykoyuz ikimiz!

Muhtemelen herkes coşup, kutluyordur seni sevgili 2012. . Ailemle kutluyorum ben, belki de ailemle kutlayacağım son yeni yıl olacaktır. Bir daha zor biraraya geliriz. Ben sınavlar dersler diye isyanlarda olurum belki ileride? Kim bilir?! Tatlı isyan, bildiğimiz isyanlardan daha anormal.

Bu yıl, amaçlarıma ulaşacak köprü olsun...



3 yorum:

Seymsomething dedi ki...

bu yıl kazanıp o dershane denen illetten kurtulalım da o tatlı isyanlara razıyım ben. hatta yeni yıla ders çalışarak girmek zorunda olmak bile koymaz istediğimiz yerde olursak.inşallah bu sene olacak

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

mutlu yıllar dılerım :)

Adsız dedi ki...

Seym, olursa bu yıl olacak! :)) Yeni yılın kutlu olsun! :)

Biricit , sana da mutlu yıllar. :)