Cuma, Kasım 25, 2011

Uma Thurman'a benzeyen kadınlardan hoşlanmak.



Ben bu tip kadınlardan hoşlanıyorum, hoş elmacık kemikleri, keskin bakışlar, renkli olması zorunlu olmayan keskin gözler. Thurman'ın gözleri tarif ettiğim gibi olmasa da bugün dershaneye getirilen Avon kataloğunu ele geçirip  sipariş verdim bi adet Uma Thurman benzeri kadın. -Burda kadının obje veya satın alınabilen bi şey olduğunu düşünmüyorum tabii, sadece Avon'u iğnelemek için yaptığım bi tanımdı- Kızmayın feministler, kadınlar başımın tacı.

4 yorum:

RE-L124c41+ dedi ki...

olum uma thurman candır eyidir hoştur güzeldir diyecektim kiiiii şu sağ yanda kıçını bayıra açmış sanırsam xx kromozomlarına sahip beth ditto adlı yaşam formunun resmi görüp kalakaldım.sana kibarca soruyorum ümuot. öhöm: O NE LAAAAAAAAAAAN?!!!?

Adsız dedi ki...

O benim bacım! Ona laf edenin :D

DOREMİ dedi ki...

neyse kızmıyorum..özür dilemişsin..:)

Adsız dedi ki...

rosy, asla öyle biri olmadım :)