Cuma, Kasım 25, 2011

Dershane ve İçindekiler - Hepsi PİÇ!!!

Selam millet kızgınım biraz söversem kusura bakmazsınız!

Bugün dershanenin gidişatından bıktığımı ve sınıfımdan nefret ettiğimi dile getirdim rehberlikçi ibnesine. İşimi halledemeyen bi piç var karşımda meğer! Ben onu ne adamdan ne öğretmenden sayıyorum. Hiç kusura bakmasın, bakarsa da çüküme kadar!
Olayı anlatıyım ;
Sınavlarda üst üste sınıf birincisi olduktan ve sınıfımdakilerle aramda epey fark olmasından dolayı sınıfımın değişimini talep ettim ama sikleyen yok!
Rehberlikçiye ilk tepkimi A sınıfı denen sınıfa girip bekleyerek yaptım, beni sınıfta görünce ;
Senin ne işin var burda ? dedi
Artık burdayım hocam! dedim.
Böyle olmaz Umut, kafana göre sınıfını değiştiremezsin dedi.
Eh tamam hocam, bu konuyu konuşalım detaylı bi şekilde, dedim.
Tamam konuşalım, dedi.
İpne yine yarı yolda bıraktı. Derslere girmicem dedim. Gireceksin dedi. Girdim. Sorun etmedim ama işler çığrından çıkmaya başlayınca, Örnek ; sınıftalilerin dersleri bi yerlerine takmamaları, gırgır şamata, sınav mı!? heh koy rahvan gitsin hesabı. Hepsinin mi kafası aynı olur, 1 2 kişi haricinde.
Geçen gün Biyoloji hocamın patlamasını fırsat bilerek yine gittim rehberlikçiyle konuşmaya.
Önceki konuşmamızda sorun ne diye sorduğunda sorunu şöyle açıkladım ;
Hocam sınıf çok gürültülü, çaba gösteren 2 kişi var. Derse odaklanamıyorum o yüzden sınıfımın değişmesini istiyorum dedim. O da aynen şöyle cevap verdi ; Seni diğer sınıfa alırsam bu senin sorununu çözer diğerlerinin değil "ee iyi de bana ne diğerlerinden" dedim. Kızmaya başladım. Sonra da "kusura bakmayın hocam, bu konuda bencil davranmak zorundayım, diğerlerinin sorunları umrumda değil, ben 1 yıl daha hazırlanıyım o zaman, gidişat bunu gösteriyor" şeklinde cevap verdim.
Bugün de yine aynı mesele, sorunu tamamen çözecez dedi, biyoloji hocamla konuştunuz mu dedim " hayır yakalayamadım dedi" ipne işte adam napıyım. Sorumsuz kahpe!! VURUN KAHPEYE!!!
Sorun bu sevgili blogcu, sence napmalı? Ayrılmalı mıyım dershaneden yoksa sorunun çözülmesi için direnmeli ve stres küpü olmaya devam mı etmeliyim ?
Not ; devletin dershane bursundan faydalanıyorum, yani dershane değiştirmem mümkün görünmüyor. Ama bu konuyu MEB'e taşıcam sanırım.

6 yorum:

Pingocuk dedi ki...

senin duumunu anliyorum. Ben iyikene hauatimda hic iyle bi sinifta degildim ama o ogretmrnlerden bikca cikti karsima. aktuel olarak suan matcigim. bide o bencil olma demeleri yokmu. allahim ya. gidiyorsun ben daha vok ogrenmek istiyorum diyorsun(ki boyle bi ogrenciyi bu cagda bulmak cok zor) ogretmenlerde takmiyooor!. sonrada noldu bu genclige. biz boyle degildik! gidin ya.

Pingocuk dedi ki...

senin durumunu anliyorum. Ben iyikene hayatimda hic oyle bi sinifta degildim ama o ogretmrnlerden bolca cikti karsima. aktuel olarak suan matcigim. bide o bencil olma demeleri yokmu. allahim ya. gidiyorsun ben daha cok ogrenmek istiyorum diyorsun(ki boyle bi ogrenciyi bu cagda bulmak cok zor) ogretmenlerde takmiyooor!. sonrada noldu bu genclige. biz boyle degildik! gidin ya.

Adsız dedi ki...

Tux, afedersin ama başlığı bütün bu durumdaki öğretmenlere iade ediyorum yok 24 kasımmış, böylelerinin alayına !!!

Dyginl dedi ki...

Seni kardemşimmişsin gibi düşünerek konuşuyorum.Böyle öğretmen müsveddelerine yazık ki var.Sen madem bu durumdan şikayetçisin ve zaten belirtmişsin.Çözülmesi için elinden geleni yap.Yalnız şuna dikkat butarz şeylerin senisinirlendirmesine müsade etme.Sınava odaklan.Çünkü senden çaldıkları zaman ve motivasyon bozukluğuonlara bişey yapmayacak olan sana olacak.O yüzden dikkatinin bozulmasına izin vermeden sorunlarını sakin çözmeye çalış gerekirse bütün hocalarınla konuş.İş bitirici kimse o dershanede onu bul.

Neşe dedi ki...

oha adamdaki rahatlığa bak. ygs'ye ne kaldı ki şurada ya?! diret bence sonuna kadar. olmadı annen baban falan biri gitsin konuşsun. 1 yıl daha neden kaybedesin ki başkalarının sorumsuzluğu yüzünden? gerekirse kendine yakın gördüğün başka hocalarla konuş, bir de onlar konuşsun rehberlikçi ile. olmadı müdüre git. hallet bir şekilde.

Adsız dedi ki...

Huyum , Jg , yorumlarınıza aynı anda cevap veriyorum çünkü benzer cevaplar vercem.
MEB bursundan bahsettim yazıda ve ben bu sayede dershaneye gidebiliyorum. Yani ailemin 1 yıl daha beni dershaneye gönderme şansları yok, devletin de dershanemi ödeme şansı yok. O yüzden elimden geleni yapcam.
Bu adam İstanbul Üni . Peyzaj Mimarlığı'nı sorduğumda burun kıvıran adam. Böyle bi rehberlikçiden ne beklenir ki? Direkt ilçe milli eğitim'e gidcem iş bitirici tatlı insanlar onlar. Bir telefon yetecektir. Teşekkürler ilginiz için. Çok az zamanım kaldı, eksiğim olmasına izin veremem bu saatten sonra.