Perşembe, Ekim 06, 2011

Yine mi Kanser?!

Bu yazı  ; kanser olduktan sonra yaşama şansının yaklaşık dilimlerle değil de % lik kesin sayıların gürültüsünden korkup hayata sıkı sıkı sarılan bi gencin parmaklarının ucundan akıp gidiyor.

Çok şey anlattım belki kendim hakkında ; hatta annem cipralex(anti-depres..) kullandığımı bilmiyorken siz biliyordunuz. Ailem kaza atlattığımı bilmiyorken siz biliyordunuz.
İşin kötüsü dramatik olayları delip geçen ruhsuz bir genç yazıyordu anlatıyordu size bu blogta. Ne kadar tanıyorsanız ya da seviyorsanız. Ben de en kesin düşüncelerimle blogta tanıdığım hatta üzülmesine üzüldüğüm, ağlamasına dayanamadığım insanlar tanıdım.
Hah, duygusuz muyum ? - Belki.

Bugün size dershane vesaire anlatmak istemiyorum. Boğaz enfeksiyonu ve bir poşet ilaçla döndüm.

Yukarıdaki yazı kanserden sevdiklerini, canlarını kaybedenler içindi.  Belki duygularımı aktaramadım çok.

http://cm.ntvmsnbc.com/dl/steve/index.html Steve Jobs öldü. Başlık bundan ibaret. Kanser ; zeki, tembel, zengin, fakir. Ayıt etmiyor. Hatta belki bu lanetten nasıl sıyrıldım hayretler içinde kalıyorum.

9 yorum:

RE-L124c41+ dedi ki...

at yarışındaki eşekim umut!
bak evlat, dediklerinde çok haklısın, hani yazamadım aktaramadım deme, sonuçta yaşamayan bilemez o acıyı. bende yakınımı kaybettim biliyorsun ama şunu düşün şaman, sen yaşıyorsun tamam mı, yaşayacaksın da, sınav için de yırtınıyorsun şu anda zaten go on evlat, beni de deli etme tamam mı ;) saçları karıştırır, selam ederim =)

Serapus dedi ki...

Umudum!
Senin adın sadece umuttu bi kere, please. Biz bu genci çok seviyoruz, ölüyoruz, bitiyoruz felan. :D
Re'l ne demiş, ders demiş.
Sadece ders çocuk.
:)

Bayan İK dedi ki...

koca kafa coo
böyle ciddi konuları örneklerken başlıklarken daha düşünceli ol.

kanser oldun sandım.
döverim seni.
pis.

Adsız dedi ki...

Eşek hepinize sevgiler diler! Yine yaptım bi "Eşek"lik! :)

Adsız dedi ki...

Reyüsüm sağolasın, yegen de senin yanaklarını mıncık?lamak. :D

Serabım zaten dersten başka bişey yok şu an :)) hatta dün bi grammar çözmüşüm! Show must go on!! :D

Gök! Vallahi ben de sonradan düşündüm ama blogta hep işte Spartaküs öldü, Elma'nın Steve'i öldü. Falan gibi haberler verince. KAra haber tellalı gibi hissettim.
Ben de seni evlat :D Daha İndie grup kurcaz. Ben armonica'da sen ukulelede. Bi de hanım solist bulcaz falan. Ha bi de Ankara'ya her geçen gün daha çok yaklaşıyorum bilesin! :))

BM, geri dönmene sevindim. Yok olmadım. Bi daha da o illeti gördüğüm yerde becercem zaten. Ama görmem sanırım. Yok görmicem. Gömdüm onu! K.O. oldu ipneoluipne :D

Jade dedi ki...

Olm hiç üşenmem, kalkar, gelir, seni bulur, ağzına yüzüne vurur; geri dönerim.
Tamam nan tamam, kıyamam vurmaya belki ama deli danalar gibi çığıracağım kesin!
Otur ders çalış çocuk! Mimarlık fakülteleri seni bekliyor! Adamı hasta etme!
Gözlerinden öberim..

Adsız dedi ki...

CC, geçen ateşlendim vallahi ama bugün tam gaz devam! :))

Jade dedi ki...

Umut; Yorumunuzu bırakın bölümüne yazdıklarını yeni görüyorum daha! Öldürdün beni çocuk! :)

Adsız dedi ki...

CC , Çılgınız biz Rahatız biz! euheueh! :D