Perşembe, Ekim 20, 2011

Haftalık Olamadım Günlük Oldum Tekrar ve Tekrar

Başlık fazla uzun oldu ;

Kısa cümleler ...

- Dershaneye gidildi adam gibi ders dinlendi fakat pezevenk hocanın teki bizim sınıfı ayıplayıp durmuş dün. Sabah da ben bu hocanın haberini aldım sinir oldum. Moralim bozulur gibi oldu sonra psik'in dedikleri geldi aklıma. Toparlandım. Hocaya sövdüm, arkadaşlarıma kızdım bana anlattıkları için. Dersin ortasında da rehberlikçi geldi.
Kimse o hocanın adını sanını anlatmıcaktı sadece sınıf biliyor şimdilik. FUUCK!

-Neyse devam ; Ben tam sorun şudur hocam dicektim ki rehberlik hocasına, sınıftan baskı ve zulüm gördüm. Söylemedim ama haftaya sınıf değişim talebi isticem dershaneden ki sınıfım kopmaya başladıysa şimdiden bilemem.

-Hocayı duyan arkadaşım şöyle anlattı ; Hoca sınıfa bakıp gülmüş ve bu sınıftan adam çıkmaz çıkarsa da 1 kişi  çıkar demiş?! Hö?! O 1 kişi ben isem ve eğer hoca son deneme sınavına göre böyle bi yargıya vardıysa. Benim için güzel bi adım diğerleri içinse üzücü. kırıcı. ağza göze yumruk...Bu arada sınav biter bitmez hocayı dövmeyi planlıyoruz. Bu da plan bu senenin sonu için.

-Matematik dersinde eskiden IWC saati olan şimdi ise Burberry'e talim eden hocama takıldım biraz. "Hocam saatinizi göriyim konsantre olamıyorum" dedim-şakadan-. Hoca yanıma geldi saati inceledim "başlıyoruz o zaman" dedi. IWC'yi benim yüzümden takmıyor artık. Sınıfta 10000 dolarlık saat söylentisini yayıp, sonraki gün bütün dershanenin bu saati konuşması hocayı etkilemiş olacakki takmıyor artık. Ama burberry de 1500 dolarmış öyle de ilginç. Not: Hoca dershanenin sahiplerinden...

-Gözümü hippi olmaya diktim. Hippi olamasam da yarı hippi, çeyrek hippi şeklinde olmaya çalışcam. Aranızda hippi olan varsa fikir alışverişi yapalım.

Mızıka buldum, rüyamda da "hatırla sevgili"yi çalıyordum en azından deniyordum. Gerçek gibiydi.

Öyle işte. Yarına bakacaz artık ne yapalım. Bu arada yarın da o dayaklık hocanın dersi?!

11 yorum:

Jade dedi ki...

Hoca dövmek yok!!! hiç yakıştıramadım sana bu tutumu!!!

Lütfücüğüm dedi ki...

saati bi daha takmayan hocanın tutumu bende de var. birisi fiyatından ötürü bana ait olan bir şeye bir söz söylediğinde bir daha o şeyi giyinmem, takmam vs.

Adsız dedi ki...

Gök, Hatırla Sevgili rüyada! :D Gerçekte ise down by the water, dont cary it all ve diğerlerini öğrencem :D

CC, Dövcez ama ben tek başıma dövemem. Sadece komutanlarıyım şimdilik.

Lütfü, ilginçtir ki burberry'ye bi laf etmicem artık.

Duygu dedi ki...

Senin hoca çözülmeyen test başına bir çikolataydı ne bileyim magnumdu falan istemiyorsa yeterince dayaklık değildir o. Daha tam olmamıştır o.

Adsız dedi ki...

Gezenti, istese bile almam ki. Çıkışta gelin yemek ısmarlarım diyip kumpas kurarım adama! niahauhaeh! şeklinde de gülerim.

Anci dedi ki...

hippi olmak istiyorum bende.
nasıl olcaz?

Adsız dedi ki...

Ben de bilmiyorum ama önce cebimizdeki gereksizlerden kurtulcaz.

Adsız dedi ki...

hippi olunmaz doğulur gibi boktan bir şey söylersem beni linç edersiniz, o yüzden hiiçç söylemiyorum öyle şeyler.

haa bi de bence hippiliğe ruhsal revizyonla başlamak gerek, yalnızlık önemli, yani insanlardan bir nebze de olsa uzaklaşabilmeli insan,kedine karşı dürüst olmalı vee en önemlisi siktir etmeyi bilmek gerek.


tabi bunlar tamamen kendi görüşlerim, kaynak niteliği falan da taşımaz, belirteyim de nolur nolmaz :)

Adsız dedi ki...

Heyyoo oleeyyoo!
Olsun ben çakma-hippi olcam. Bu arada sanırım hippiler tamamen doğal ve fabrikadan olmayan ürünler kullanıyorlardı. Onu nasıl yapacam bilmiyorum. Belki doğasal olmasa da manevi dünyada bi hippi olabilirim.
Bu arada doğasal ne yahu?! :D

Adsız dedi ki...

"doğasal" :D hippi lügatına yeni bir kelime kattın şüphesiz.. orası önemli bir sorun, çevremizdeki her şey fabrikadan çıkma bence o kısmı biraz değiştirip yeni şeyler almadan sadece şu an sahip olduğun şeylerle yetinip bundan sonra para verip, fabrikasyon ürünler almayabilirsin yoksa çuvaldan jean dikmek, ilkçağdan kalmış gibi fabrikasyon olmayan hayvan derileri giymek bana günümüz sınırları içinde pek mantıklı gelmiyor. ama hippilik zor bee!! müthiş bir dayanıklılık istiyor, çünkü yapay şeyler tüketmemek uğruna,sadece doğanın verdikleriyle yetinmek amacıyla aç gezmeyi göze almalısın. ama bu biraz maddi yönü ruhunu hippi yapman gerek kanımca :D

Adsız dedi ki...

Param olsa hani hippi olayım bastırayım harcama merakımı ama para yok. O yüzden doğasal olanları arama amaçlı yani portakal suyu alacağıma pet şişeye doldururum evde sıktığımı.
Ya da bi makine alırım-fabrik? sıkarım elmaları falan. Dışarıda da meyve suyu almam.
Ya da termos alırım ne biliyim. Zor gerçekten çok zor.