Cumartesi, Temmuz 09, 2011

Hilal C. Sendromundan Sora - Kuşum Aydın Tavşan Kardeş



Hilal Cebeci ve panpikleri, pançukları, pambukları veya adları herneyse, salgın hastalık gibi twitterin anasını ağlatırken aslında twitterin önce ebesine daldıklarını görmek hayret verici ve bi o kadar da üzücüydü.
Hilal C.'nin ilk pançuğu Kuşum Aydın sanırım , öyle olmasa Kuşum Aydın kuşluktan çıkıp Tavşanlığa soyunmaz, soyunmaz dedim lan soyunmasın da zaten allah korusun. Bak sevgili pambuğum sen Hilal'e özenip de memçüklerini açarsan biz kusarız burda. Yapmazsın öyle bi hata dimi canım kardeşim!?
Bi de ayfonu var ki pancığın "dur çekiyim, davşaan kardiiş yapcaz" demesi ile şoklarda ve hipnotize olmuş bi şekilde Alice'in tavşanına odaklanmak istedim olmadı. Canlı yayında orkestradan kel bi abimin gülmesi eşliğinde seyircilerin de ayyhhuihioh şeklinde gülmeleri, seyirci var mı la yoktu sanırım hayal görmüş olabilirim, pambik orda o videoyu çekip yüklede facebook'a sanırım.

Bu olaya da CnnTürk fanatikliğim beni düşürdü ki Saba Tümer'i gece bi bok yokken izliyorum, üzülmesin o da. Bu sıcakta da 4metrekare odamda bilgisayarımın hararetten su kaynatmasına sebep olmak istemememden dolayı sebep oldum, kendime yapabileceğim en kötü şeydi ki ekrana hipnotize olmuş bi şekilde bakarken buldum kendimi ve evet sevgili okuyan uykum kaçtı. Pamcıkların rüyama girmesine izin veremezdim. Unutmak için zapladım. Zapladım, zapladım...
Hala yaşıyorum.

13 yorum:

bayan hiçkimse dedi ki...

yeni adresim :)

http://garipbirolaydaha.blogspot.com/

deep dedi ki...

sebalı olanı da hilalli olanı da izledim. duymamıştım. ama ben baya güldüm çok aptal olsa da. hilal cebeci de sahiden ne kadar çekici sölüyor öle.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Bayan, bakıyorum :)

Deep, Hilal Pancuğunu da eklicektim en alta ama fazla erotik :) Kadının ayrı bi havası var, Tanrı Onu Şahin K.'dan korusun! :)

deep dedi ki...

ha ha ha bilmediğin şey yok senin.
:)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Deep, bi ara dershanede o kadar şey biliyordum ki susmayı tercih ettim o gün bugündür sessiz sakin takılıyorum, kendi halimdeyim :D
Yani ukela etiketi yapıştırılacaktı ki... Ukela = söylenişi de zormuş bak!

deep dedi ki...

kendi halinde olmanı sevdim.
bi de senin rel'le ayrı bir diliniz var şaman :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

ReL=Ona uzun zamandır Rel demiyorum Reyis diyorum Reyüs diyorum :) Ben de Şamanım evet. :))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

Ben nedense hic gulmuyorum bunlara ya. Allah yardim etsin diyorum ve tiksiniyorum, izleyemiyorum bile..

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Loveme , iyiki Hilal Pancuğunu izlememişsin , fikirlerini almak isteriz takıl sen de arada.

JG dedi ki...

omaygat insanlar çıldırmış!:D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

JG, ben de pamcuklarımı toplayım VLogger olacam ama sırf ibret olsun diye :D

ry dedi ki...

alacaksın eline ıslak odunu, tavşan sudan gelene kadar döveceksin bunları.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Ry, diğerleri alınırlarsa bilemem ama bu yazının altına gelen en iyi yorumdu.