Pazar, Haziran 05, 2011

+1'lerinizi Açın MİLLET!

Selam blog alemi, +1 geldi geleli bu tıklatılan ilginçliğe ilgim alakam artmaya başladı. Lütfü de biliyor ki bunu yaymak için genelde onun blogunu kullandım.
+1'lerinizi, yani paylaşmak istediğiniz veya beğendiğiniz blog yazılarını diğer insanlarla nasıl paylaşabileceğiniz göstercem.



Ayrıntılar için fotoğraf üzerine tıklayın, tıklayınca büyüyorlar.
Şu ana kadar +1'lediğim Blog Lütfü'nün blogu. +1'lenecek bi sürü blog var sırada. Çekinmeyin +1 butonu yazının sonunda :)

Bu işlem sonrasında +1'ler profilinizde şu şekilde https://profiles.google.com/u/0/hvrumut/plusones görünecek. Herkese açık olması paylaşımların veya yazıların daha çok kişiye ulaşmasında etken.

14 yorum:

kayip kontrol dedi ki...

öncelikle skinini cok begendim.cok mükemmel bi iron maiden sarkısıdır kendisi.
benjamin breeg..


güzel tercih.

+1 olayına gelince ben hala çözemedim.ugrasıyorum :)

Lütfücüğüm dedi ki...

ben de kullanmaya başlıyorum. ilk seni +1 ledim:))

ahanda profil budur.

https://profiles.google.com/lutfucugum/about

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Kayıp Kontrol, teşekkürler, sanırım biraz eksik anlatmışım daha ayrıntılı olabilirdi biliyorum .

Lütfü, Sağool +1 için :)) , profilini de gördüm :)
Şimdi de FeedBurner'ı kurcalıyorum ordan bakalım ne çıkacak. :)

deep dedi ki...

artı1 güzel bişiye benziyor. tıkladım. senin sayfan vardı ve lütfünün 2 yazısı.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Evet Deep , +1 şu an google ingilizce versiyonunda kullanılabiliyor. Yani google aramalarında da +1'leyebileceğimiz sayfalar yakındır.
Faydalı bişey o yüzden :)

deep dedi ki...

mimlerini unutma :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Deep, maili unutma! :)

bayan mikrop dedi ki...

çok mühim bir paylaşım olmuş sadecehop sağol çıcıığım :)

otsumimar dedi ki...

mimledimm :)

deep dedi ki...

işin çok senin mimcibaşı.
:)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Bayan Dehşet, aynen öyle sen de bas 1'i sen de kullan, kullandırt.

Mimar, teşekkürler konusuna bakıyım bu ara bi sürü mim var.

Takıntılı ergen dedi ki...

bende ne bu diyodum ya. biraz teknoloji özürlüyümdür de. yeniliklerden pek anlamam :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Ergen, Öğrendin ama değil mi ? :))

Deep, bakalım :))

Takıntılı ergen dedi ki...

sayende ;)