Perşembe, Mayıs 05, 2011

Smith and Wesson Revolver alsam...

.357 magnum
Silahlanmaya kesinlikle karşı biri-ydim, sonra bi olay karşısında kendimi koruyamayacak kadar zayıf bir insan olduğumu düşündüm, bahane değil silah taşımak için ama şimdi piçin evladı biri gelse,  bi yumruk atsa ya da bıçak saplasa, 40sn içinde öbür taraftayım ışık hızıyla abii! vuhhu!! 
O yüzden yani başka sebebi yok , ortalık piçten geçilmiyor artık.

Bi de facebooktan blogumu bulup gelenler, nerden buldunuz lan!?
bu yeterli , kompakt tasarım, hafif, küçük, mobilitesi yüksek daha ne olsun
Hala da silahlanmaya karşıyım, silahı beline atınca adam olduğunu sananlar var.

5 yorum:

ry dedi ki...

"tanrı insanı yarattı, colt onları eşit yaptı."

Mephisto dedi ki...

şu ikinci silah sanki samuel l. jackson'ın eline uymak için yapılmış gibi. adam king. bu arada blogun iyiymiş ;)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

ry, colt vs s&m mi diyorsan eğer... öyle olsun. :)

mephisto , ikinci silah çok kötü bi olayın görgü tanığı link burda : http://www.ausvets.com.au/vietnam/1968/execution_photo_1.Feb.1968.jpg
yorum için de teşekkür ederim :)

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de bazen düşünüyorum gerçekten inanır mısın :) Nefret ediyorum oysa her türlü silahtan. Ama bazen gece eve dönerken vs o kadar korkuyorum ki, biber gazı anca derdime derman oluyor.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

lazım aslında ama silah alabilmek için psikolojik test yapmaları gerek bence, uygulamanın ne şekilde işlediği hakkında bi bilgim yok.