Pazartesi, Mayıs 30, 2011

Bugün Pazartesi ve sanırım...

30 mayıs pazartesi,

Yapmak istediğim şeyleri  yapamadığım bi gün daha, yapmak istediğim şeyler planlanmış olanlar ve ben plan yapmayı sevmem sevmemem de yapmama engel oluyor sanırım.
Sabah kahvaltıdan sonra bilgisayarı açıp last.fm'i kurcaladım , hayatımda dinlemediğim ve sadece birkaç şarkısını duyduğum grupları arşivime ekledim, ileride dinlerim diye.
Oasis dinledim, bi şarkılarını kesinlikle hatırlıyorum fakat ismi hala çok uzak, bi türlü aklıma gelmiyor, dün ise Children of Bodomu indirdim sırf Everytime I Die şarkısını sevdiğim için, merak ettim ve dinlemeye başladım hepsi bu. Müzikten bahsederken bugün bi grup şarkıcı beynimin kıvrımlarını deşiyordu, The Rasmus. Bu adamları hatırlayana kadar gerçekten beynimin hafıza odalarının isyancılar tarafından bozguna uğratıldığını hissettim, özünde acı verici fakat yeterince huzurlu. Şarkı adını hatırladıktan sonra dinledim evde kardeşlerimden başka kimse yoktu ve müziği dinlemek istediğim seviyeye rahatça getirebildim. İn the Shadowstan sonra Guilty'i açtım, bir diğer şarkısı aynı grubun. İki şarkı da muhteşemdi, İn the Shadowsu küçükken dinlerdim -bilgisayarımın olduğu zamanlar 10,11 yaşlarında ufak tefek bi çocukken- fakat Guilty'i hiç duymamıştım o da hoşuma gitti.
Bugün planlamadığım ama uzun zamandır yapmak istediğim şeyi yaptım İnto the Wild'i sonunda izledim. Derinden etkilendim diyemem fakat karakterle uyuştuğum bi kaç nokta farkettim ki bu da pek aklı yerinde bi insanın bi film,kitap veya başka bi insanla özdeşleşmemesinin gerektiği düşüncesini dayatmaya yetti.
Ve evet yapamadığım şeyler için yeterince zamanım var...

17 yorum:

googhan dedi ki...

into the wild'ı izlediğim gece rüyamda zehirli mantar yiyip ölüyodum.
pontici diye bi mantardı hatta, adını bile unutmadım.

Serapus dedi ki...

O "İ" ile başlayan kelimlerin i'si noktasız olcak. Aa ama. Kırmayayım notunu :D Gıcık Serapus.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Googhan, ben de aksallıyı gördüm altıma kaçırıyordum öyle böyle değil feciydi.

Serap! Damnt İİİT ! :D bak İİİ lere bak ! :D

Serapus dedi ki...

Çok ayıpça çok :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Yukarıda Aksallıyı gördüm yazmışım Aksakallı olacaktı, Ak Sallı olsa da olur ondan da korkardım.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Serap! ileride veletler karşında Damn İİt! derse kızar mısın peki :D

Serapus dedi ki...

Çıldırırım :D Bazen kıl olduğum hatalar var bu tarzda :D

RE-L124c41+ dedi ki...

the rasmus dan dinleyeceksen ''livin' in a world without you'' yu(!) dinlemelisin.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Serap, takıntı? sen ve takıntı aynı anda ikinizi düşünebiliyorum. :)

Reyis , atsız reyis, bi oyuncak atın olmadı senin, he? iyi iyi the rasmus'a bayılmıyorum la sadece denk geldi :D ama bakarım umarım, dinlerim.

RE-L124c41+ dedi ki...

atsız deyip durma çarparım şaftın kayar haa =))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

evet o zaman yap ve yaz bekliyoruz :)

Serapus dedi ki...

Takıntılı da olduk, eyvallah. Doğrudur.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Reyüs, online ol...ACİL DURUM.

Loveme, istekleriniz benim için bi emirdir :D umarım yapabilirim de yazarım. :D

Serap, takıntılı demedim yapma öyle :D
Ama baksana cidden öğrencilerin olacak mini mini birler yakın zamanda ingilizce bebeler de öğrencek, sen onlara ş,ç,ö,ü,İ,ğ olmaaaaaz! diceksin. Ne güzel :D

Serapus dedi ki...

Takıntılıyım ki :D
Şu an çok içimi rahatlattın yalnız. Mümkünse lisede ve dil sınıfında öğretmen olabilmek istedim, tam da şu anda istedim :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Öğretmenler candır yeea! Harry Potter'a gitmiştik ilk filmine :D ingilizce örtmenim Fidel hocam duvarda kanla yazılmış yazıyı çeviriyordu bize öyle de severim bağrıma basarım , soyadını hatırlamıyorum kadının.

Luna dedi ki...

ama ben de ingilizce ogretmeniyim ya. beni de sevsin ogrencilerim olur mu. :)

Klavye dile gelir
-merhaba, ben ingilizce ogretmeni klavyesi! tanistigimiza memnun oldum. :P

Luna.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Luna , örtmenim , cansın sen de o zaman.