Cuma, Mayıs 13, 2011

Bloggerdan başka blogum var.

Twitterıydı , friendfeed'iydi hepsini kapatıp yeni kullanıcı isimleriyle yeni adresler aldım mail adresim bile değişti ama buralar ayrı hep buralarda olacam ama ;
Eski kullanıcı adım direkt ifşa sebebimdi. Önce ondan kurtuldum, bu blog kıymetlimis, bu blog başka bişey , bu blog ne biliyim övemedim şimdi çok seviyorum götü kalkmasın diye.
Baktın blogger sorunlu hemen kaç wordpress al , tam olarak sebebi o değil , döneklik de yapmadım, sadece İnto the Wild'e sanal özentilik yapıyorum, dağlar, kuşlar, ağaçlar , wordpresste osursam yankı yapar misali, öyle yani.
Ama bu blogu da sanırım, taşıma şeklinde aynı haliyle başka kullanıcı adına taşısam diyordum , bu kez de izleyicilerim beni terk eder diye korktum , zahmetli iş blogger da uyarıyor hem bu zamanlarda taşınmak olmaz.
Bloggerınızı dışa aktarın ve en kıymetli köşede , telefonunuzun hafızasında, bilgisayarınızın formatlanmayacak köşesinde, flaş belleğinizin içinde taşıyın nereye giderseniz gidin blogunuz yanınızda olsun, dışa aktarın ben yapmadım pişmanım sanırım.

9 yorum:

Mr.E dedi ki...

dün yazdıklarımın gidişi bana çok koydu....ooof of

particle dedi ki...

Geçici olarak gitti yazılar, geri döndürmeye çalışıyoruz diyolardı. Bir umut döner belki:)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

mr.e , taslaklara bak bi umut ordadir.

Particle, uzgunum ben de,
Benim son yazdigim duruyor ilginc.

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ben de eski blogumu dışa aktarmıştım. duruyo öyle bi köşede :) başlık itiraf gibi olmuş :))

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Loveme! :D
ben de farkettim onu siliyim dedim sonra kaldı öyle , maksat görünce "aa lan döneklik yapmış kaçmış demeyin" diye, sadece bloggerdan kaçtım wordpress işkence :D php mysql falan dert dert.

Eren dedi ki...

şu sosyal ağları kapatma işin ''yeter ulan hepinizi kapatıyorum!'' şeklinde mi oldu? ben hep buna özeniyorum ama bir türlü yapamıyorum.

bir de şimdi wordpress olayı nedir? ben seni uzun süredir takip etmiyorum, yeni başladım affet.

yani nerden bulacağız bu linki? firendbilmemnende mi paylaşıyorsun?-into the wild'ı çok seven bir dost-

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Eren, hoşgeldin , lafı olmaz yeninin eskinin :)
Şu sosyal ağlar konusuna gelirsek, facebooktan sürekli akın akın gelenler oluyordu bloga ; ben de bi hışımla "ulan aynı kullanıcı adını facebookta, twitterda , friendfeedte kullanıyorsun " dedim , kapatıyorum ulan şeklinde aynen dediğin gibi, sonra sosyal ağları yeni açtığım wordpress yeni açtığım twitter ve facele bağladım, ama çok ilgilenemiyorum tabii oralarla, ilgilenemem daha doğrusu.
Bütün bunların sebebi ifşa :)

Eren dedi ki...

günümüzde ifşa şart :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Eren, günümüzde gizlenememenin namümkün olması kadar doğal, katılıyorum. :)