Pazar, Mayıs 01, 2011

100+'ya Sesleniş...

Sevgili 100+,
Hiç çekinmeden blog hakkında sevdiğiniz , nefret ettiğiniz veya eksik bulduğunuz şeyleri paylaşın, yorum yazın, ne biliyim ,yorum yazanlara cidden saygım var. Hani bi bakıyım çıkıyım yapmayın, sıkıyorsam yazılarımla söyleyin.
Nerden çıktı şimdi bu ? diye soranlara,
Ben de bilmiyorum aklıma geldi ubuntu linux kurarken , aslında kuruldu ama güncelleniyor o arada da halka sesleniş tarzı bieşyler karalıyım dedim. Kötü biri değilim, sanırım. Yorum yapın, lütfen.


mail adresim "connecting people" adlı sayfada, ordan istediğiniz şekilde iletişime geçin.

ama yine  de bkz.hvrumut@gmail.com

19 yorum:

hiperpasif dedi ki...

değil mi? insan kendini yalnız hissediyor her nekadar sanal olsa da sinir bozucu bir durum

Mr.E dedi ki...

Tema güzel, Eddie güzel, yazılar güzel

durmak yok yola devam :)

JG dedi ki...

arkaplanı çok sevdim ben de, her ne kadar ürkünç de olsa hoşuma gitti:)

ry dedi ki...

arkaplan hoş olmuş.

Hayal Meyal dedi ki...

Aksine, arka planı hiç sevmedim. Çok korku filmi izlememe rağmen, dikkatimi dağıtıyor. Yazıların üstünkörü okunulup öylesine yorumlar almasına neden olur bence :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

hiperpasif,aynen öyle,
ama sanal sanal olsa da burdaki arkadaşlıklar güzel ya , yorumlara devam ;)

mr.E, Eddie geliyor , sonisphere'e gidecek misin?

JG, Teşekkürler, bunu bu boyuta getirene kadar bi nevi can çekiştim ama güzel olmuş değmiş diyorsan sorun yok :)

ry, çok teşekkür ettim.

hayal meyal, ben korku filmlerinden nefret etmeme rağmen , iron maiden gibi bi efsaneye hayran olunca, eddie de böyle arkaplanı süslüyor,
yazılara gelecek olursak yazıtipini büyütürsem düzelir mi acaba?

Lütfücüğüm dedi ki...

okuyoruz reyis. her ne kadar sürekli yorum bırakamasam da:))

Luna dedi ki...

yazdıklarını okurken,

hiç tanımadığın / uzun zamandır tanımak istediğin / tanımadan daha rahat edeceğine inandığın -bazı insanlar böyledir, az tanıdığında daha mutlu olursun, daha çok tanırsan da mutlu olmaya devam edeceksindir belki ama, buna kalkışmak istemezsin- / kişiler gibisin...

yazılarını okurken, -karşılıklı oturmuş çekirdek çitlerken, sen birden lafa giriyorsun ve çevrendekilerin yüzünde gülümseten izlerle lafa devam ediyormuşsun sanki - çocuk sevinciyle doluyor içim.

kendime şaştım, evet evet. biraz önceki cümlelerin hepsini senin için yazmış bulunmaktayım.

:)

Luna.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

luna, gerçekten böyle düşünüyorsan blog amacnına ulaşmış demektir :) , içimden geldiği gibi. :) mutlu oldum çok, çok teşekkür ederim.

sağol reyis, arada bi yorum at , ben bazen senin yazılarını okuduktan sonra yorum atıp/atamama araasında kitleniyorum :) , kötü bir durum.

Mr.E dedi ki...

Yok gidemiyorum o tarihte TR sınırları dışındayım

RE-L124c41+ dedi ki...

ben çekinmem hocu lafımı diyom bilirsin (H) hell yeaaah :DD

eLmyra dedi ki...

valla arkaplan başarılı, yazılar gayet güzel. ama şu bandista logosunu biraz daha küçültebilirsin gibi geldi bana, her açtığımda yazıdan önce o ilişiyor gözüme :)

Büteyra dedi ki...

aksine arkaplanı sevmedim
siyah itici.
gözü yoruyor. okunma sayınıda etkiledigini düşünüyorum B)
Bu arada suan lys de rakip miyiz neyiz ?

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

mr.e, kötü olmuş

reyis rel, reyissin! :))

elmyra, teşekkürler ama bandista logosunu küçültmek için yarın uğraşırım,

büteyra, yapme bea! neyse bunun siyah olmayan versiyonunu buluruz, arkaplan hakkında bi anket açmanın vaktidir,
bu arada rakip mi ? hö ? O.o ? şaka! :) bir adım öndesin puanım çok kötü geldi çok.

deep dedi ki...

dream theater dinlenmezmi hiç?

last.fm. çok severim.

yeni bir mimin var bende.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

deep! , last fm'in var mı ? :)
bi de mimi yapalım :)

Edebali dedi ki...

Mimlendin. :)

deep dedi ki...

last fm pek severim.
bak ordan ingiliz grupları ile yazışabilirsin. şunu dinleyip yorum yazar mısınız diyorlar.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

edebali, teşekkürler yapmadan önce mim post'una yorum bıraktım ya dayaptıktan sonraydı :))

deep, nasıl oluyor o anlat :)
ben bikaç grup takip ediyorum ama yorum yazmadım hiç, profilim de açık zaten.