Pazar, Nisan 03, 2011

Rüya Gördüm, Görmez Olaydım...

Sıkça etrafınızda rastlayacağınız tipten biriyim ; Mesela hararetli bi şekilde rüyalarınızı anlatırken, ben " lan rüyamı hatırlamıyorum" diyenlerdenim , unutuyorum bildiğin, sabaha hiçbir şey kalmıyor , nereye gidiyorlar hiç bi fikrim yok .

Rüya 1 - Evimizin dibinde bi okul var 8 yılım orda geçti, neyse rüyamdayız .
Kapkaranlık , sis mis yok , karşıdan iki kişi geliyor , yaşlı, beyaz saçlı, çok çirkin, annemle babamda okulun dış kapısının yanında , ben de yanlarındayım karşıdan gelen çirkinlerle konuşuyorlar , sonra beni böyle bırakıyorlar bildiğin , ben ağlıyorum çok . Uyandığımda da kabus tabii nefes nefese kalmışım terlemişim . Off be hep korkuturdu küçükken uyumam için "yat yoksa seni dilenciye verecem" diye .
Bu 1 nolu rüya ben küçükkene yani kabus işte...

Rüya 2  - Dün akşam kafayı saat 23te yaslamışım yastığa , survivor dangalakları vardı, hepsini suya attılar heli'den nasıl mutluyum bilemezsin. İzlemicem hayır, takip etmem , söz... Rüyaya gelecek olursak, öss , ygs , lys derken , ben sınavları  bitirmişim sıra tercih yapmaya geldi. Rehberlik hocasına gittim bana liste verdi de ben evde bakıyorum zaten burdan belli devamı. Neyse evde bi sürü liste var hiçbirinin üzerinde adım yok, garip garip isimler, garip tercihler, saçma sıralama... Adımı bulduğumda kabus geliyorum dedi, Freddy Kruger'ı görsem daha iyiydi  ! Bi liste yapmış ki hocam, sıralıyorum
1-Sınıf öğretmenliği
2-Besicilikti sanırım
3-....
4-xxx
ama veterinerlik yok, ben deliriyorum kazanamam la bunları, kazansam bile ne halt edecem diye ağlıyorum falan, yok ağlamıyorum da zor durumdayım işte anla. Korkunçtu allah belasını versin ! Kabus bile gördük ya , Fuck the system uleeyn!

17 yorum:

Amak-ı Hayal dedi ki...

seyahat dicektim:D

Amak-ı Hayal dedi ki...

Senin hayatında niye hiç normal bişe yok ya:D

Sınav sınav diye kafayı yicen:P

Bende çok rüya hatırlamam o çok gıcık bişi.Annem roman gibi anlatır hergün ben ise bi kere şunu gördüm diyemem.Bu aralar astral seyahata taktık:D

Sen bak bi bu astral seyata belki karşılaşırız:D:D

Sylvie ribeL_ dedi ki...

sınavları düşünmemeye başla bence artık, sadece istediğğin şeyi belirle ki belirlemişsin zaten gerçekten istersen herşey olur,
hatta uslu bir çocuk olursan şirinleri bile görebilirsin :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

amak-ı hayal sana abla diyesim var,
normal mi o da ne ? :D
bi de evet astral "seyat" çıkarız , karşılaşırız , bi de ben "seyat"ı seyahat olarak okudum :D
sınav sınav da lütfücüğüm'ü bekliyorum , istanbul üniversitesi avcılar kampüsü hakkında diyecekleri var.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

sylvie, şirinleri çok severim ben ama veteriner şirin yok aralarında, bi ara Jungle Smurf vardı hayvanlara falan yardım eden. sınavları takmak istemiyorum artık, 2. dereceden denklemle limit çözdüm bugün ama gel gör ki içim karardı :) .

RE-L124c41+ dedi ki...

olm o ilkokul naletinden bende kurtulamadım 9 yılım orda geçti lan (anasınıfı da vardı da yoksam sınıfta falan kalmadım öhöhm.)
bide ben rüyamda hep geberdiğmi görüyorum.o daha fena.şu sıralarda labirent binalarla başım belada.sınav zamanı(yani geçen sene) uyurgezerliğim de tutmuştu. bence otur;haline şükret sen bi kerem. :DD

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

re-l , alem buysa şaman benim ! iğrenç oldu la ! neyse , rüyalarına bi çözüm bulacağım reyis , at gözü, kirpi tırnağı, bildiğin greenpeace ağzıma edcek .

francesca mckennitt dedi ki...

:) İstanbul Üniversitesi Avcılar kampüsü, İstanbul'un birazcık dışında olmakla birlikte; okulun dibinde metrobüs durağı olmasından dolayı ulaşımı süperdir. İçeri girmek biraz sıkıntılı, dışarıdan öğrenci almıyorlar; ben her seferinde arkadaşlarımın kartlarıyla giriyorum :) Çok güzel bir manzarası var yemekhanenin mesela hem de yemek 75 kuruştu hatırladığım kadarıyla. İçeride alan geniş, büyük bir kampüs, zırt pırt bina yapabiliyorlar o yüzden. Zaten sanırım başka veterinerlik yok İstanbulda?

RE-L124c41+ dedi ki...

olm reyizini kurtarcan kutsal bi görev uğruna yapcan bunları yani için rahat olsun :DDD

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

francesca bu verdiğin bilgiler çook işime yarayacak teşekkürler , Ankara'yı sevmekle sevememek arasındayım, neyse derin mevzular :) .
reyizim , tamam halledecez onu bak aklımda :) siyahtı di mi ? simsiYAAH ! :D

Amak-ı Hayal dedi ki...

astrale bak bi sen:D:D

bananederler dedi ki...

Bende rüyamda ygs ye girip bi bok yapamayıp çıkıyodum. Gerçekten de çok korkunçtu. Bi de şey, ben de çok fazla rüya görüyorum. Baya fazla. Fazla bu kadarı artık!

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

bananederler, senin rüyanı ben görsem "aha gerçek oldu derim" o kadar kötü :\
seni rüyanı ben görmeliydim beeeeaaan!

bananederler dedi ki...

O kadar kötü olamaz. Olabilir mi lan yoksa o.0 Olmasaymış keşke.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

banane ya, o kadar kötü , veteriner olabilirsem olacağım :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

yapma bunu yapma bunu ! olmaz oku işte sevebileceğini düşündüğün bişey varsa onu oku.

bananederler dedi ki...

Hatti bakalım. Bende nolucam hiç bilmiyorum. Bırakıcam okumayı ya! Böyle düşünceler geziniyo artık kafamda.