Salı, Nisan 26, 2011

Ölümün Soğuk Nefesi...

O nefesi ensemde değil de direkt kıçımda hissettim, bildiğin ölüyordum.

Bir gün benim için her zaman aynı başlar aynı biter taaa ki ;
Kahvaltı yapmadan dershaneye gidilir,
Dershanede poğaça, börek yenir,
Açlık bastırılır,
Tenefüste ara ara sıkıntı,
Dersler de aynı,
6 ders biter nasıl bir sevinçtir o eve dönmenin verdiği his, var ya bildiğin koşarak gidiyorum eve, durağa kadar.
Ama bugün 6 dersin sonuna kadar aynı ondan sonraki için ;

Dershaneden çıktım , kasaplar, balıkçılar, ohhh miiss, o koku başımı bulandırmış olacak ki, alan - cadde - veya adı her neyse karşıdan bi motor geliyor arkadan bi amca"hooop hop hoop hoo.?!" Motor dibimde durdu , öyle hızlı geliyordu ki motoru süren genç de şok oldu " Dostum önüne bak!" dedi, ben omzuna dokundum bişey yok anlamında, biraz ilerledikten sonra küfrettim buraya yazmam ama sebebi -ben önüme bakıyordum zaten abii, sağıma soluma baksam olacak mı bu?" olmaz tabii o yüzden çocuğun "dostum önüne bak" demesini anlamsız bulup sonra şok olup küfrettim ne dedim ---> "A.na bakcam" dedim ama duymadı , küfretmem sokak ortasında normalde ama oldu bu kez.


Öyle atraksiyon , heyecan, adrenalin ne bok varsa beni bulur. Özünde sakin , sessiz, hö?! evet ...

12 yorum:

Edebali dedi ki...

Ben öyle bir kaza atlattıktan sonra birkaç saniye mallaşmış bir şekilde kalırım. :) Daha sonra karşıdaki adamın bir hatasını bulup ona söverim illa. :) Ama tabi bunu yapmam için adamın benim en az 10 veya 15 metre uzağıma gitmiş olması gerekir. :) Dayak yemeyelim sonra. :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

edebali,
ben de aynısını yaptım , :) , ama arkadaki amcanın motoru durdurması paha biçilemezdi.

Edebali dedi ki...

Günün kahramanı olmuş desene. :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

aynen günün kahramanı! :) ,
yalnız ben amcayı görmedim sadece duydum :) , dönüp bakamadım bile.

RE-L124c41+ dedi ki...

bundan sonra kafanın arkasında da iki tane göz taşıman gerektiğini anlamış bulunuyoruz hocu (H)
birde o motorlu küfrü duysaydı bu sefer kasten gelip tepene çıkardı o motoruyla :DD
dikkat et lan kendine ;)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

reyisim, lazım lazım, her evve lazım her eve laz... durmam gerek.
Evet o gözlerden lazım :) ama küfrü duysaydı bişey yapmazdı reyisim motorsikletler genelde illegal bizim buralarda yani geleceği varsa göreceği de var . :D

RE-L124c41+ dedi ki...

tabiii en fazla arada sen tahtalı köye doğru yolculuğa çıkmış olursun :))

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

reyis, o kadar ölmedik ya :D

RE-L124c41+ dedi ki...

bilemedim ben şimdi *-*
bide arkaplan güzel olmuş yeğen :D:D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

reyis , arka plan oooh be ! içim rahatladı biraz dur peçeli baykuş bulursam onu ekliyim :D

deep dedi ki...

motorlu ucuz kurtulmuş.
:)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

deeeaap!
dalga geçme, :) , cidden ucuz kurtulmuş diyelim , çünkü 2 adım ilerde amcamın terzi dükkanı vardı, çakar bi tane çocuğa , ben dövemem :D