Pazar, Nisan 10, 2011

100. Post Anısına bunu dinleyelim o zaman.



Ne kadar boş yazdıysam bugüne kadar, ne kadar saçmaladıysam, ya da ne kadar psikopatlaştıysam ne biliyim ; yazı yazacaktım hem de çok güzel de olacaktı, bence güzel olacaktı, sence yine saçmalıcak veya boş konuşmuş olacaktım, başkası içinse bambaşka duygular neyse ne işte, yazamadım içine ettim. Hava kapalı, boktan bi gündü, dışarı çıkmadım, az önce elektrik kesildi, pitbull olma ihtimali yüksek olan köpekçiği gezdirdik, gezdirmekten kasıt kulübeden dışarı çıkardık nefes alsın hayvan, yazık ona da , bana da yazık , hem bana daha çok yazık, lan ne bileyim , yarın deneme lys yapacaz , lys ne ? diye soranlar için lys-1 matematik ve geometriden oluşan iki partlık oturumluk sınavımsı, zaten öğrenci test çözmüyor direkt kriptolojiyle ilgileniyor artık.
Yarın eğer boktan bi gün olacağına inanırsam boktan bi gün olur değil mi? o zaman süper bi gün olur diyip , süper olacağına inanmassam da boktan bi gün olacağı için olmayacak duaya amin, veya diğerleri ne der bilemem ama denmez.
Şarkıyı youtube'da a ley aley aley diye bi şarkı vardı adamın sesi yanık , işte onu ararken bunu buldum , duymuş ama unutmuştum şarkıyı böylelikle 100. postumu atmış oldum. Mutluyum sanırım, ya da değilim kafamda kapüşonlu varken kafamı sağa sola rahat çeviremiyorum soğuk be blog!

9 yorum:

RE-L124c41+ dedi ki...

olm bunların wrong'u birde enjoy the silence'ı çohoş la :)) bilirsin sende ;)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

siyah atsız reyis, biliyorum bilmez miyim :) bi de personal jesusları var ama marilyn manson'dan dinle onu :))

RE-L124c41+ dedi ki...

dinledim bilmez miyim personal jesus u :D aklına böyle şarkı gelirse söyle olm yeni şarkı arıyorum şu sıralarda :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

within temptation , what have you done var da , bilemedim .

RE-L124c41+ dedi ki...

within candır la du ona bi bakayım bende final destination a taktım (H) hell yeah :)))

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

re-l mad men'de gördüm süper la , http://www.youtube.com/watch?v=y0voSWdX4jo , rivers of babylon feci , mükemmel .

RE-L124c41+ dedi ki...

güzelmiş la hafif hafif iyi gidiyor :)

Mr.E dedi ki...

Tebrik ederim darısı diğer yüzlerin başına :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

teşekkürler mr.e seni görmek ne güzel! :D