Perşembe, Mart 31, 2011

Herkes Bloguna Kavuştu....

Küçük Osman kadar sevinin bloggerlar ! Onun kadar şımarın ,  dizinin müptelası sanmayın izletmiyorlar, Nurgül Yeşilçay daha cazip geliyor. Neyse konumuza dönelim ;

*1 - Bloglar açıldı ben yazamadım , evde tadilat var ders bile çalışamıyorum dershanede kalamıyorum bildiğin psikopatlaşma evresindeyim 1. evreyi tamamladım, sıra 2.de , ygs hakkında konuşmayacam sebebi de bi post atmıştım Die Mf Die diye ama neyse bu konuyu kapattım , lys için kasıyorum , bugün 2.dereceden denklemler ve eşitsizlikler testi çözdürdüler atlara, çok güzel çözdüler 2. dereceyi ama eşitsizliklere gelince kişne kişne bitmiyor, sonunda bitti. Hoca da trigonometri tekrarı yapcam dedi , lan dershanemiz çok garip ama bende emeği var laf yok ! :)

*2 - Re-l 2c4ever yazamadım , sana verdiğim sözü tutamadım bilgisayarı da yeni kurdum , tadilat devam ediyor, Nil'in doğurmasına az kaldı Mayıs'ta doğuracak , bakalım tosun gibi bi evladınız oldu derse vet. ki tosun : sözlük anlamı olarak şişman buzağı demekmiş, Lan ne saçma ya ! Çocuğuma doktor tosun derse kaş göz dalarım lan, "sen kimin evladına tosun diyon la!" . Ama doktorlarımız garibim yoruluyorlar , hem o mutlulukla at gibi evladınız olsa ne olacak.

*3 - Hergün veterinerlik fakülteleri hakkında yazılanlara bakıyorum, dün de baktım , yok bugün bakmadım, neyse garip garip şeyler yazıyorlar yok tıp kadar zormuş, yok bilmem ne ?  Soğuttular allah belasını... Ne okucam la ben ! Benden mühendis olmaz, teoride uygulanan meslekler en uygunu benim için , o yüzden mf-3'ten bana en uygunu veterinerlik . İstanbul'da okusam fena olmazdı hani ama gel bi de para yetiştir... Cimri olmama rağmen yer yutar la bu İstanbul . Ankara daolur, Bursa da hepsi aynı ne kadar cimri olursan veya tutumlu para konuşur büyük şehirde, ben böyle biliyorum .

mynet.com cambridge veterinerlik öğrencileri
Her şey çok hızlı olup bitiyor, Nil doğurmak üzere ben de onun sayesinde ısınabildim veterinerliğe ama İstanbul'da veya Ankara'da okuduktan sonra kendimi geliştirip at çiftliği veya iyi bi klinikte de çalışabilsem süper olurdu. Hepsi bitmiş kazanmışım gibi konuştum biliyorum, türevi trigonometri halledip , organik kimyayı da hüplettim mi sorun kalmaz .

14 yorum:

ry dedi ki...

fırsat buldukça dile getiririm; bu ingiliz kızları çok iri. + bunlarda hiç öğrenci tipinden çok ev hanımı tipi var.

bursa istanbul kadar pahalı değil. görükle 'de eve de çıkınca tamamdır.

vєssєłαм dedi ki...

eVET sEVINDIRIKK oLDUK !

Mia Wallace dedi ki...

heyy nil kim?

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

ry ; veteriner olacak onlar diğer fotoları görmen gerek.

vesselam ; ben telden sorunsuz girebiliyordum , ama siz giremeyince mutsuzluktan ve sıkıntıdan bloga girme isteğimi kaybediyordum.

mia ; güzel soru , şok olabilirsin ama ineğim . :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

ry, bursa hakkında yazdıkların gözlerimin fal taşı gibi açılmasına neden oldu .

RE-L124c41+ dedi ki...

olm olsun la:))
ama bigün nil'i görücez(H)
lan miyendizlik düşüneydin sende ya. ama neyse olmaz demişin zaten.veterinerliği kazanırsın la yaparsın sen.bi de çok önemli bi soru geliyo:
integrallere geçtiniz mi o_O

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

rel , türevdeyiz hala , integralle ilgili ipuçların varsa paylaş :)

RE-L124c41+ dedi ki...

başlamadıysanız kafanı hiç karıştırmayayım :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

rel başlamadık :) ama anlat anlat online türev dersi :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hep diyorum sana İstanbul diye:)

RE-L124c41+ dedi ki...

türevi iyi bilirsen hocu integrali de iyi anlarsın;çünkü aralarında çok şüpheli;pislik bir aşk ilişkisi var o_O
integral nedir?evet çocuuum integral:
''∫ f(x).dx=F(x)+c'' yani sen garibana bi denklemi türev al diye verdiler de o sonucu buldun ya.heh işte bu sefer sana o sonucu verip denklemi bul diicekler.
''∫f(x).f'(x).dx=∫ f(x).dx'' na bu da en çok kullanacağın yöntem oluyo. değişken değiştirme deniyo bu muhtereme.şimdi bunun yolunu yöntemini bana anlattırırsan mahvetmek üzere olduğum geleceğin için hem sen hem ben üzülürüz :))

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

frances , istanbul ! istanbul ! :)

re-l , öğrendim :) sağool sağoool ! :D

Lütfücüğüm dedi ki...

la istanbul veterinerlik fakültesi avcılarda. bende avcılarda okuyan bir bünyeyim. anlatayım sana ne var ne yok istersen. bilgin olur. istersen.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

lütfücüğüm , süper olur, ekşide bayağı yazmışlar hakkında , ama senden duymak iyi olur :) .
yorum edit : yanlış kelime düzeltildi.