Pazartesi, Ocak 17, 2011

Yandi Bitti Kult Oldu

Heyt gidi gunler be, ders caliscaz diye 8 yil once aldirdigimiz
emektarimiz masaustu toplama bilgisayarimiz bugun saat 20:15
itibariyle elektrik kontagindan cikan plasma ve radyoaktif isinlar
sebebiyle kokusu cikana kadar can cekisip aramizdan ayrilmistir. Ah be
blog, neler kesfedilmedi ki onunla, ne meraklar giderildi, ne
deneylere maruz kaldi, ne korsan cdler gordu, ne virusler, ne
formatlar. Simdi ise bana kalan yanik kokusu ve tozlu kasasi oldu
blog. Uzuldum mu hayir ama zaten rafta da yanik dv6000inim duruyordu
bi de bu olunce evimizde bi yas bi matem havasi mevcut be blog. Yenisi
kac paraya gelecek? dv6000i satsak kaca satariz? Gibi sohbetlere
basladik. Netbooka bile raziyim dedim be blog dusunebiliyor musun? Ben
oyun bagimlisi bi insan olarak eger ki need for speedte arabaya bi kac
takla attirmasam kriz geciren ben bi netbookla bile tavlanabiliyorum
bloog!

Ama hp dv6000in bi hikayesi var ki... onu da sonra anlatcam , yasli
gozlerle zor oluyor =,D

11 yorum:

Sylvie ribeL_ dedi ki...

ee nolcak şimdi ? nete nası giriyon, internet kafedemisin ? üzüldüm valla yaa, ne olursa olsun bilgisayar candır yaa :(

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

5800 ile wifi ile baglaniyorum sylvie yari yolda birakacak gibi gorunuyor =)

A'normal' dedi ki...

Vay be!
Benim gibi bilgisayarla arasında duygusal bağ olanlar baya fazlaymış sevindim :)

huyumkurusun dedi ki...

Benim yeni 3 aylık laptop bozulmuştu bugün geldi garantiden.HDD yenilenmiş.Niye bozulduğunu anlayamadım ama neyse.Senin bilgisayara üzüldüm benim masa üstüde öle emektar.Şuana kadar tık demedi inşallah demez.:)

. dedi ki...

daha yeni konuştuyduk üstelik, ya sen ya ben şom ağızlıyız :D

geçmiş olsun lan. evlat acısı gibim koyardı bana.

ry dedi ki...

bi mac al, kurtul tüm dertlerin.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

A'normal, Hidrojen bagi gibiydi aramiz, wan der waalslar dipoller halt yerdi ama oldu iste =D

Huyumkurusun, 3 aylik laptop demek, markasi ne? =)

Xg, ben som agizli olabilirim =D

Ry, orta halli bisey alcaz da universiteyi kazaniyim. Kacmaz benden. Hani bi laf vardir sirinlerin sonunda 'ELBET BIR GUN, elbet bir gun Mac'im olcak =D

huyumkurusun dedi ki...

Asus aslında iyi marka garantiden 1 hafta sürmedi geldi.Sesi biraz az çıkıyor.Diğer laptoplara göre.Başkada bir problem yok.:)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

off asus mu ya? Bende asus duunuyordum, vazgeciyim o zaman,acer da ayni, dell diyor bizimkiler =) dell sevmiyorum. Lenovo ideas for life =)

huyumkurusun dedi ki...

Valla ben çok araştırdım asusda karar kıldım toshiba daha iyi aslında da daha pahalı.Acer kardeşimin vardı hem garantiden çok çekti hem hala ekran problemi yaşıyor.Acer alma derim ben kaç yerle konuştumsa onlarda aynı şeyi söylüyorlar.Laptop ı ben okulda kullanıyorum niye olduğunu anlamadım çocuklar oynadı belkide bilmiyorum.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

dell diyor bizimkiler hayirlisi =)