Cuma, Ocak 14, 2011

Mikail Çıldırmış Olmalı...

Mikail, açlık, kıtlık, küresel krizden sorumlu meleğimiz ayrıca doğa olaylarını da düzenliyor. İşi zor gerçekten.
Bunu yazmanın nedeni şu blog egoist değilim ama kendimden başlıyım.

1- Ne zaman evden çıkamassam gökyüzü masmavi ve güneşli, olmuyor ama Mikail aramız bozulacak bak.
2- Facebook'ta(ne zamandır az kullanmaya özen gösteriyorum) Ne düşünüyorsun bölümüne bişeyler yazacakken ve de haberler izliyorsam kesinlikle haberlerle ilgili kafayı sıyırıp, saçmalayıp ne düşündüğümü yazıyorum .Şimdi diyeceksiniz ki, ee mikaille alakası ne, alakası şu ;

Mikail hani açlığı, kıtlığı düzenliyor ya hani seller falan onun kontrolünde ya, Güney yarım kurede şu an yaz mevsimi yaşanıyor ya. O yüzden işte.
Bkz . : Avustralya, Brezilya sel ; Arjantin kuraklıkla savaşıyor evet sanırım güzel Dünya'mızın dengesi böyle sağlanmış bulunuyor. Ne güzel!? Biliyorum herkes mutlu ohh mis hayatlar olmasını beklemiyordum zaten. İnsanlar mı bu hale getirdi Dünya'yı? Evet . Cezası çok ağır çok!

İsyan ediyorum Mikail! Öyle bir hakkım yok değil mi ?
İnsanlar mı kötü Mikail ? O yüzden mi yutturduğun sular, kuruttuğun ağızlar.

8 yorum:

deep dedi ki...

çok güzel yazmışsın.
biz insanlar salakız galiba.
yoksa mikail bizi mi cezalandırıyor.
siz birbirinizi öldürüyorsunuz, uğraşmayın ben sizi toptan yok edeyim diyor belki de.

feys kullanmam. blog çok daha verimli.

insan ve doğa üzerine az önce bir şiir yazdım. bilokumda :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Teşekkürler deep,
Face'i de arkadaşlarla bedava sms gibi kullanıyorum :))

Şiirini okudum yorum yazmaya kıyamadım :)

P.s : Bu yazıyı http://www.milliyet.com.tr/avustralya-dan-sonra-brezilya-da-sel-felaketi/dunya/sondakika/13.01.2011/1338772/default.htm bu linkteki videoda köpeğiyle kurtarılmayı bekleyen kadın için yazdım, çok etkilendim izlerken.

deep dedi ki...

baktım linke.

ne iyi kalplisin. temiz kalpli.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

teşekkürler deep,
keşke elimden blogda yazmaktan daha fazlası gelse...

francesca mckennitt dedi ki...

Sanıyorum çok çözemediğimiz konular bunlar. Her kötülüğün içinde bir iyilik vardır derler ya, öyle. Yoksa mantıklı düşününce hiçbir açıklaması yok elbette.

http://addictiveistanbul.blogspot.com/2010/06/hepiniz-mi-asksnz.html

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Francesca ; haklısın zor konular, bazen haketmeyenler çok daha zor durumda olabiliyor bu dünyada, ona bir gönderme olsun bu yazı.

Elif GEZER dedi ki...

Galiba mikail intihar etmiş, belki de istifa etmiştir?

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Elif ; İstifa etmişse işine geri dönsün. :)