Pazar, Ocak 09, 2011

Büyüdüm, Hala Çocuğum...



Hala çizgi film izliyorum. Ben 10 olsun, spongebob, avatar bitti ben tekrarlarını bile izliyorum.

Çocuktum muhabbet kuşlarım oldu öldüler, kekliğim oldu öldü, sokak köpeğine bakalım evsiz kalmasın dedim iyi bakıyordum yola çıktı araba ezdi o da öldü, çiçek bile dayanmıyor bana aldığım çiçekler hala toprağa ekilecekleri günü sabırsızlıkla çay bardağının içinde bekliyorlar, sorumsuzum.


Küçük bi çocuk kadar umursamaz oldum ben, dağ yanmış, inek nehri kurutmuş bana ne modundayım.


Bütün gün evde dursam bi lokma yemek yemek aklıma gelmez, su içmek bile buna dahil. Hatta sabah kahvaltısından akşam yemeğine kadar dursam acıkmam ta ki annem yemek hazırlayacak da "aaa acıkmışım lan ben !" şeklinde şaşıracam da yemek yicem.


son cümle silindi - aşağıdaki şarkı da tezatlığın dışa vurumudur sayın blog yazı bittikten sonra dinleyiniz :')

Kaoma - Lambada youtube vers.

16 yorum:

Jove dedi ki...

e çizgi film izlenir ama:)

hele bir "bir varmış bir yokmuş" var kii!

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

çizgi film ; göründükleri kadar masum değiller gökçe :) bağımlılık yapıyoylay :)

Bir varmış bir yokmuş ?

Mia Wallace dedi ki...

Sen bi de ablamı görsen!

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Mia, eminim cok iyi anlasirdik =)

RuhsuzKadın dedi ki...

hihi ^_^ ben de izlerim hala! Valla 30 yaşımda da olsam gene açar çizgi film izlerim >.< Hem aptal dizilerden iyidir, güzeldir, masumdur O.o Hele sungerbob'a hayranım ahahaha eşşek tam ya :D

Sevgiler
RuhsuzKadın

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Ruhsuz kadin, haklisiniz dizi yerine aksam simpsons izliyim diyorum izletmiyor bizimkiler =`(
Eskiden pepe le pew izlerdim casper, sirinler ozledim =D internetten bulup izlicem tekrar =)

RuhsuzKadın dedi ki...

simpsons ooooo çok manyak ya onlar! Abicanla ben sapığıyız onların :D Hele south park muhahaha öldürüyor beni gülmekten!! Şirinler, casper, oz büyücüsü felan ah ah ne izlerdim ya O.o Aslında arşivlenip izlenilesi çizgi filmler valla :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Arsivleyen birini taniyorum da =) kulusturde yer yok =)

LieLLa dedi ki...

Valla beybi şu yemek konusunda hemfikiriz. Anneyi bırak artık tüm komşulara, akrabalara dert oldu benim yemek yiyip yememem. Mide küçülmesinden hık diye gidiyordumda az kalsın. Öhöm.

O yüzden ye bol bol, sonra Lili gibi olursun:P Böö:P

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Of be lili inceldigi yerden kopsun dicem ama inceldik de kopuyoruz az kaldi.
mahalle baskisindan da gocup gidecegim =)

Zennube dedi ki...

beni de dürtmeseler acıktığımı hayatta anlamam... çizgi fmler her daim izlenir yaw :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Vazgecemedigim tek sey cizgi film, zennube =)
bi de yemek konusunda yalniz degilmisim coook mutlu oldum =))

kadıkoyguzeldir dedi ki...

vaaay dün ben bu şarkıyı aramıştım baktım hemen çıkmayınca tıklamaya üşenip vazgeçmiştim,öncelikle onun için teşekkür ettim,ikincisi ise eski nikneymin ne güzeldi,depresif mepresif insanın stres olacağı yoksa olası geliyor,etme eyleme.başım ağrıyor ya.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Ozge, onemli degil sarkiyi sevmen mutlu etti, bugun zaten bu sarkiyi actim arka arkaya uc kez falan dinledim ritm tuttum yani depresifim melankoligim ama umut yakismiyor ya ismimle orantili degilim ben =)

MERY DAIMON dedi ki...

lambada yaparak mimledim seni bilesin! :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Mery yihhuuu =) ama soru zor, kafayi toplayip yarinki deneme sinavimdan sonra yazcam :)